۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۷۴۴۳۱

رییس جمهور منتخب با ملاک تعهد به ولایت و تخصص کابینه خود را تشکیل دهد

خبرگزاری رسا ـ‌ معاون تهذیب حوزه‌ علمیه استان تهران با اشاره به این‌که حوزه‌های علمیه باید تمام توان خود را برای کمک به اجرای برنامه‌های سازنده و قانونی در اختیار دولت قرار دهند، گفت: رییس جمهور منتخب بدون توجه به حزب و با ملاک تعهد به ولایت، انقلاب و شهدا و تخصص افراد، کابینه و وزیران خود را تشکیل دهد.
حجت‌الاسلام حسين گودرزي، معاون تهذيب حوزه علميه استان تهران

حجت‌الاسلام حسین گودرزی، معاون تهذیب حوزه‌ علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ابراز داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات نشان داد که اگر مردم حول انقلاب قرار بگیرند، هم باعث رضایت خود و هم سبب ارتقاء سطح جامعه اسلامی خواهند شد و امیدواریم که این امر در دولت یازدهم محقق شود.

وی در ادامه با اشاره به این‌که حضور مردم در انتخابات، ظرفیت بالای کشور را به جامعه‌ بین‌الملل نشان داد، ابراز داشت: مقام معظم رهبری هم به این مسأله اشاره کردند و فرمودند حتی کسانی که به اصل نظام معتقد نبودند، این اعتماد و این علاقه‌ درونی را داشتند که آراء خود را به صندوق بریزند و از ملیت کشور خود دفاع کنند.

معاون تهذیب حوزه‌ علمیه استان تهران با بیان این‌که حجت‌السلام و المسلمین روحانی خود را رئیس جمهور همه مردم ایران می‌داند، اظهار داشت: نخستین انتظار حوزه و روحانیت از رییس جمهور منتخب این است که به نحوی دولت را اداره کنند که شعارهای داده شده محقق شود.

حجت‌الاسلام گودرزی افزود: اصل انتظارات حوزه و روحانیت این است که رییس جمهور در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حفاظت از ارزشهای نظام اسلامی برنامه‌های ناب خود را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه رییس جمهور منتخب فرزند حوزه و یک روحانی است،  اظهار داشت: امیدواریم آقای روحانی برنامه‌ای داشته باشد که بتواند از ظرفیت‌های حوزه و روحانیون کمال استفاده را ببرد.

معاون تهذیب حوزه‌ علمیه استان تهران در ادامه بیان داشت: انتظار ما این است که برنامه‌های آقای روحانی از متون دین استخراج شده و در همه ابعاد کاربردی شود.

حجت‌الاسلام گودرزی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری درباره حمایت تمام دستگاه‌ها از رئیس جمهور منتخب ابراز داشت: حوزه‌های علمیه باید حمایت خود را نشان داده و تمام توان خود را برای کمک به اجرای برنامه‌های سازنده و قانونی دولت در اختیار قرار دهند.

وی با اشاره به دولت تدبیر و امید و شعار اعتدال گرایی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی گفت: اعتدال گرایی امری نسبی است و همیشه باید سمت حق را گرفت که خوب و مطلوب است و رییس جمهور منتخب بدون توجه به حزب و با ملاک تعهد به ولایت، انقلاب و شهدا و تخصص افراد، کابینه و وزیران خود را تشکیل دهد./9598/ت302/ع

ارسال نظرات