۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۷۷۰۹۷
امام جمعه سمنان:

ملت مصر با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران کودتای نظامی را بشکند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه مصر نیازمند انقلاب دوم است، تصریح کرد: ملت مصر باید با حفظ بیداری اسلامی و نیز الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران کودتای نظامی را بشکنند و امور انقلابشان را خود در دست گیرند.
حجت الاسلام شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان، با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری  در این دیدار نشان دادند که استقبال کننده ای خوب و بدرقه کننده ای شایسته هستند.


امام جمعه سمنان افزود: رهبری در این دیدار، خستگی ناپذیری، زنده کردن شعارهای انقلاب و توجه به طبقات محروم را از ویژگی های مثبت دولت نهم و دهم برشمردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی تصریح کرد: دولت جدید نقاط قوت دولت فعلی را حفظ و نقاط ضعف آن را پوشش دهد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع سیاسی در مصر اظهار داشت: اوضاع سیاسی این کشور مبهم و آمریکا اصلی ترین حامی کودتای نظامی در این کشور است.


نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مصر نیازمند انقلاب دوم است، تصریح کرد: ملت مصر باید با حفظ بیداری اسلامی و نیز الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران کودتای نظامی را بشکنند و امور انقلابشان را خود در دست گیرند.


حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با تسلیت سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) در آستانه میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اکرام، مشارکت عمومی در حمایت از ایتام و رسیدگی به نیازمندان را خواستار شد./938/پ202/ب

ارسال نظرات