۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۷۷۶۸۴

عرضه کتب نقد و بررسی عرفان های نوظهور در نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان

خبرگزاری رسا ـ کتب نقد و بررسی عرفان های نوظهور، ردی بر شبهات فرقه های انحرافی و تشیع شناسی در غرفه انتشارات طلوع کتاب خوزستان در هفتمین نمایشگان قرآن و عترت این استان عرضه می شوند.
نمايشگاه

محمد علی سواعدی، مسؤول غرفه انتشارات طلوع کتاب خوزستان، در هفتمین نمایشگاه قرآن، عترت، در گفت‎و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که این انتشارت عرضه کننده کتب مذهبی در هفتمین نمایشگاه قرآن کریم است، بیان داشت: انتشارات طلوع کتاب و خوزستان برای چهارمین سال متولی در نمایشگاه قرآن حضور و عرضه خدمات می کنند.

وی با بیان این که انتشارات طلوع کتاب خوزستان بیش از 200 عنوان کتاب در زمنیه های مذهبی برای بازدیدکنندگان عرضه کرده است، تصریح کرد: آمار عددی کل کتب موجود بیش از 1000 جلد کتاب در غرفه وجود دارد.

مسؤول غرفه انتشارات طلوع کتاب خوزستان به زمان آغاز فعالیت این انتشارات اشاره کرد و افزود: زمان شروع فعالیت انتشارت طلوع کتاب از سال 1384 بود که تا کنون خوشبختانه جایگاه خوبی میان انتشارات استان دارد.

سواعدی با بیان این که بیشتر بازدید کنندگان از غرفه قشر طلاب و دانشجویان هستند، اظهار داشت: بیشتر کتب موجود در زمینه مذهبی، پاسخ به شبهات، شناخت تشیع، شناخت وهابیت و فرقه های انحرافی و نقد آن ها هستند.

مسؤول غرفه انتشارات طلوع کتاب خوزستان با بیان این که قدرت خرید بازدیدکنندگان از این غرفه مطلوب بوده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل بالا بودن قیمت کاغذ نرخ برخی از کتب بالا است.

سواعدی روانشناسی اسلامی، طب ائمه اطهار(ع)، سیره ائمه، داستان های علما، کتب استاد شهید مطهری، شناخت، نقد و بررسی عرفان های نو ظهور، نقدی بر شیطان پرستی و مهدویت را از دیگر عناوین کتب موجود در این غرفه عنوان کرد.

مسؤول غرفه انتشارات طلوع کتاب خوزستان با اشاره به بخش کودک این غرفه، تصریح کرد: کتب شناخت ائمه اطهار، حکمت ها و اندرز ها، زندگینامه علما و اولیا الهی و داستان های آموزنده اسلامی شیعی غرفه کودک را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به سطح کیفی نمایشگاه افزود: متأسفانه میان غرفه های و انتشارات وجود ندارد و این مسأله سبب ایجاد سردرگمی بازدیدکنندگان می شود که امیدواریم در سال های آینده این معضل رفع شود./9458/ت302/ب

ارسال نظرات