۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۷۸۱۵۲
امام جمعه سمنان:

تروریست خواندن حزب الله لکه ننگی بر پیشانی انحادیه اروپا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان تروریست خواندن حزب الله لبنان را لکه ننگی بر پیشانی اتحادیه اروپا دانست و اظهار داشت: حزب الله در خدمت اسلام و سدی در برابر رژیم صهیونیستی است و اروپا، آمریکا و رژیم صهیونیستی خودشان تروریست هستند.
 نماينده ولي فقيه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان، با بیان این که قرآن باید در متن زندگی و کسب و کار مسلمانان وجود داشته باشد، گفت: قرآن نیاز به مجری و اجرا کننده دارد و مجری قرآن ولایت است و قرآن و ولایت تا ابد از هم جدا نمی شوند .

وی با اشاره به فرارسیدن آیین های شبهای قدر، افزود: در شب های قدر قرآن و عترت در کنار هم قرار می گیرند و باید بهترین استفاده از منزلت این شبها را برد.


خطیب جمعه سمنان تصریح کرد: در شب های قدر همه سنگر مساجد را پر کنند و حضور حماسی داشته باشند.

 
حضور در راهپیمایی روز قدس مانند عبادت شب قدر است

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی روز جهانی قدس را یادگار امام راحل (ره) عنوان کرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مانند عبادت شب قدر است و از مردم دعوت می کنم مانند همیشه حماسه آفرینی کنند و حضور پرشور داشته باشند تا منتهی به نابودی رژیم صهیونیستی شود.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، تروریست خواندن حزب الله لبنان را لکه ننگی بر پیشانی اتحادیه اروپا دانست و اظهار داشت: حزب الله در خدمت اسلام و سدی در برابر رژیم صهیونیستی است و اروپا، آمریکا و رژیم صهیونیستی خودشان تروریست هستند.

نمازجمعه جدی گرفته شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به پنجم مرداد سالروز برپایی اولین نمازجمعه کشور پس از انقلاب، اظهار داشت: هم اکنون بیش از 700 امام جمعه در کشور داریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نماز جمعه را آیینی مهم دانست و از همگان خواست تا نماز جمعه را جدی بگیرند و ادامه داد: نماز جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


نقش مهم رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصاد

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با گرامی داشت پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد خاطرنشان کرد: رشادتهای رزمندگان استان سمنان در این عملیات زبانزد همه است و رزمندگان این استان نقش مهمی در این عملیات داشتند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: مسؤولان در زمینه ترویج حجاب و عفاف بیشتر تلاش کنند و با متخلفان برخورد کنند./938/پ202/ب

ارسال نظرات