۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۷۹۳۲۰
نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان با صدور پیامی؛

حماسه سیاسی دیگری در روز قدس رقم خورد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در پیامی مشترک اعلام کردند: از یکایک مردم آگاه، با بصیرت و دشمن شناس استان کردستان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نموده و به آن افتخار می کنیم.
روز قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه و علیرضا شهبازی استاندار کردستان، در پیامی مشترک از حضور مردم  ولایت مدار و همیشه در صحنه کردستان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

 

 در این پیام آمده است: مردم کردستان به فضل خداوند متعال و با تمسک به آیات نورانی قرآن کریم و تأسی از سیره و روش پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم در کنار سایر مردم ایران اسلامی، حماسه سیاسی دیگری را در روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خلق کردند.

 

در ادامه این بیانیه می افزاید: به این وسیله از یکایک مردم آگاه، با بصیرت و دشمن شناس استان کردستان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نموده و به آن افتخار می کنیم.

 

در پایان این پیام آمده است: با توجه به فرمایش ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) که فرمودند: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، امید داریم در کوتاه ترین زمان شاهد فروپاشی استکبار جهانی و نابودی اسرائیل جنایتکار باشیم./967/د102/ب

ارسال نظرات