۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۷۹۵۴۸
با محوریت سیره پیامبر اکرم(ص)؛

13 هزار خانواده کردستانی در مسابقات کتابخوانی شرکت کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 13هزار خانواده کردستانی در این مسابقات کتابخوانی با محوریت سیره پیامبر اکرم(ص) شرکت کرده اند و تا کنون به قید قرعه به 390خانواده جوایز نفیسی اهدا شده است.
مديرکل تبليغات اسلامي کردستان

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب کشور، بیان داشت: مسابقات کتابخوانی زندگی در پرتو قرآن و سنت، ویژه خانواده های کردستانی در چند بخش برگزار می شود که در بخش نخست از این مسابقه که در قالب ده مرحله در حال اجرا است، تا کنون 8 مرحله از آن برگزار شده و نهمین مرحله مسابقات نیز میان خانواده های کردستانی توزیع شده است.

وی با اشاره به آمار شرکت کنندگان در این دوره مسابقات اظهار داشت: در مجموع 13 هزار خانواده کردستانی در این مسابقه شرکت کرده اند و تا کنون به قید قرعه به 390 خانواده جوایز نفیسی اهدا شده است.

حجت الاسلام صفی یاری گفت: این مسابقات در قالب 26 موضوع از جمله امانتداری، علم و دانش، گره گشایی، موسیقی، پیوند و آشتی، عفو و گذشت، تواضع و فروتنی، صله رحم، رعایت حقوق بشر، مهر ورزی و مدارا برگزار شده است که البته در مرحله نهم این مسابقه که هم اکنون در حال برگزاری است کتاب های موسیقی دام شیطان و عفو و گذشت انتخاب شده که همه موضوعات با محوریت سیره و روش زندگی پیامبر اکرم (ص) تدوین شده است.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی و آشنایی با سیره و روش زندگی پیامبر اکرم (ص)، آگاهی مردم با ساده زیستی و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

مدیرکل تبلیغات استان کردستان در پایان افزود: بخشی از مسابقه کتابخوانی زندگی در پرتو قرآن و سنت ویژه کودکان است که با ارائه نقاشی های خود با موضوعات مطرح شده در این مسابقات شرکت می کنند و افزون بر این که به نقاشی های برگزیده جوایزی اهدا خواهند شد، نقاشی منتخب در پاسخنامه مرحله بعدی مسابقه به چاپ می رسد./967/ت302/غ

ارسال نظرات