۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۸۲۳۳۰
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

آمریکا حامی اصلی جریان‌های تروریستی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران آمریکا را مؤسس و حامی اصلی جریان‌های تروریستی و مصداق تروریسم دولتی ارزیابی کرد و گفت: امروز علی‌رغم توطئه دشمنان، جامعه و کشور ما در این جهان مجموعه متلاطم امن‌ترین کشور دنیا است.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران اولين کنگره ملي 17000 شهيد ترور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز شنبه نهم شهریورماه در نخستین کنگره 17000 شهید ترور که به‌همت بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و با همکاری نهاهای کشوری در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما درحال برگزاری است، با بیان این‌که مسأله ترور همزاد با پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه ما وجود داشته است، افزود: جریان نفاق در نخستین گام مؤثرترین چهره‌های انقلاب اسلامی را هدف قرار داد.

وی به ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیرماه سال 1360 به‌عنوان نخستین گام ترور اشاره کرد و ابراز داشت: خداوند می‌خواست تا ذخیره خود را برای دوران پس از امام خمینی(ره) نگه دارد تا کشتی انقلاب اسلامی را از طوفان‌های سخت این زمان عبور دهد.

حجت‌الاسلام رحیمیان به جنایات منافقین اشاره کرد و با بیان این‌که دو سوم شهدای ترور توسط منافقین به شهادت رسیده‌اند، اظهار داشت: این جریان در ادامه دانشمندان هسته‌ای را به شهادت رساند و حتی روزها و هفته‌های پیش از آن قصد خود برای حذف فیزیکی آنها را به زبان می‌آوردند.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران آمریکا را مؤسس و حامی اصلی جریان‌های تروریستی و مصداق تروریسم دولتی ارزیابی کرد و بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران که بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در طول تاریخ معاصر است را همواره به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که آمریکا هرچه بیشتر شعار حقوق بشر می‌دهد، می‌خواهد زیر پوشش آن، حقوق بشر را از بین ببرد، تأکید کرد: آنها حزب‌الله، مقاومت و هرجا که دفاع از آزادی باشد را متهم به تروریست می‌کنند درحالی‌که خودشان مرتکب جنایات هستند و ادعای مبارزه با تروریسم را دارند.

حجت‌الاسلام رحیمیان بیشتر شدن بصیرت مردم را یکی از دستاوردهای 17000 شهید ترور دانست و افزود: نتیجه این فرآیند برخورداری جامعه و انقلاب از استحکام است و امروز علی‌رغم توطئه دشمنان، جامعه و کشور ما در این جهان مجموعه متلاطم امن‌ترین کشور دنیا است./956/پ202/ج

ارسال نظرات