۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۸۳۸۳۶
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

ائمه جمعه کشور در جهت تقویت مساجد تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تقویت مساجد، ائمه جماعات و کارهای مربوط به حوزه علمیه را نخستین کار یک امام جمعه دانست و گفت: خوب نیست در منطقه‌ای که امام جمعه دارد، مساجدی باشد که امام جماعت ندارد و ائمه جمعه باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
حجت الاسلام تقوي رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور پیش از ظهر امروز چهارشنبه بیستم شهریورماه در مراسم اختتامیه بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور که با موضوع سبک زندگی اسلامی در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد، زیارت مقام معظم رهبری را نخستین دستاورد این گردهمایی و یک فرصت و غنیمت دانست و گفت: ایشان نکات لطیف و ظریفی را فرمودند و تقاضا می‌کنم این نکات را دومرتبه مرور کنید و تنها به شنیدن در حسینیه اکتفا نکنید.

 وی حضور سران سه قوه را دستاورد دیگر این گردهمایی ارزیابی کرد ابراز داشت: ما تأکید داشتیم که ائمه جمعه تحربیات و راز و رمز موفقیت خود را نیز بیان کنند زیرا بسیار مفید واقع می‌شد.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ارائه مقالات را به‌عنوان دستاورد دیگر بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه کشور مطرح کرد و با بیان این‌که این مقالات دارای یک کلی بود، افزود: سبک زندگی حلقاتی است که شما باید بتوانید آنها را بهم متصل کرده و یک منظومه درست کنید.

حجت‌الاسلام تقوی تقویت مساجد، ائمه جماعات و کارهای مربوط به حوزه علمیه را نخستین کار یک امام جمعه دانست و گفت: خوب نیست که در منطقه‌ای که امام جمعه دارد، مساجدی باشد که امام جماعت ندارد و ائمه جمعه باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به این‌که سطح فکر مردم بالا آمده و توقع دارند که مطالب و مواعظ مؤثری به آنها تحویل دهیم، اظهار داشت: ائمه جمعه باید با مطالعه و مشورت محتوای خطبه‌ها را تقویت کنند.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور همچنین از انتصاب حجت‌الاسلام شیرمردی به سمت معاونت بازرسی و حجت‌الاسلام علیزاده به سمت معاونت سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خبرداد./956/پ202/ع

ارسال نظرات