۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۸۴۲۵۷
مدیر کل حج و زیارت خوزستان خبر داد؛

اختصاص سهمیه ویژه به خانواده های شهدا و ایثارگران در حج امسال

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل حج و زیارت خوزستان با بیان این که نخستین کاروان خوزستان 26 شهریورماه اعزام می شود، از اختصاص سهمیه ای ویژه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در حج سال جاری خبر داد.
ناصر حويزاوي، مديرکل حج و زيارت خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ناصر حویزاوی، مدیرکل حج و زیارت خوزستان، ظهر امروز در دیدار مدیران و معاونان کاروان های حج این استان با آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به اعزام کاروان های حج به سرزمین وحی اظهار داشت: نخستین کاروان زائران خوزستانی 26 شهریور ماه اعزام خواهد شد.

وی با بیان این که تمامی اعزام ها در دهه کرامت و همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: پیش بینی ها و بررسی های گوناگونی برای برگزاری مراسم مطلوب ویژه زائران ایرانی انجام شده است.

میدرکل حج و زیارت خوزستان در ادامه سخنانش به اشاره به اعزام خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان به حج تمتع ابراز داشت: سهمیه هایی برای اعزام این قشر از جامعه از سازمان حج و زیارت کشور در نظر گرفته شده است.

حویزاوی به تشکیل کارگروه حج در سال جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به مشورت هایی که با سازمان حج و زیارت مرکزی شده این کارگروه از مدیران و معاونان کاروان ها تشکیل خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان همچنین با اشاره به دانشگاه علمی و کاربردی حج و زیارت استان اظهار داشت: علاقه‎مندان با ورود به این دانشگاه و اخذ مدرک کاردانی و کارشناسی به مجموعه خدام و مدیران کاروان ها حج می پیوندند.

حویزاوی با بیان این که از سوی ستاد مرکز حج کشور روپوش های ویژه برای مدیران و خدام کاروان ها داده شده است، افزود: این روپوش ها جهت اتحاد و شناخت هرچه بیشتر اعضای کاروان و مسؤولان آن تهیه شده اند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: حجاج خوزستانی از خطوط هوایی همین استان عازم سرزمین وحی خواهند شد که در این زمینه شرکت های هواپیمایی اعلام آمادگی کامل کرده اند./9458/پ203/غ

ارسال نظرات