۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۸۸۰۷۸

دوره های روش تحقیق و پژوهش در ارومیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام خمینی ارومیه گفت: دوره های روش تحقیق و پژوهش و امتحانات یک ماهه در این حوزه برای تقویت طلاب از لحاظ علمی برگزار خواهد شد.
دوره های روش تحقیق و پژوهش در ارومیه برگزار می شود

حجت الاسلام خانبابایی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی ارومیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رساگفت: دوره های روش تحقیق و پژوهش و امتحانات یک ماهه در این حوزه برای تقویت طلاب از لحاظ علمی برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: با تدابیر اندیشده شده و در چارچوب توسعه فرهنگی و پژوهشی حوزه امید است که با عنایت خداوند و همکاری مسؤولان حوزه بتوانیم شاهد ارتقای علمی و عملی طلاب این حوزه باشیم.


مدیر حوزه علمیه امام خمینی ارومیه در ادامه به اهم برنامه ها ی خود در حوزه اشاره کرد و گفت: اهم برنامه های حوزه الزامی کردن مباحثه علمی طلاب حوزه است. 


وی افزود: با معرفی معاونت تهذیب حوزه علمیه برنامه های متنوعی در زمینه های ارتقای سطح قرآنی طلاب، آموزش عمامه پیچی و فن خطابه تمامی طلاب این حوزه و تقویت روحیه علمی و عملی در طلاب داریم و طلاب حوزه ملزم به حضور در این کلاس ها خواهند بود.


حجت الاسلام خانبابایی اظهار داشت: با همکاری معاونت تهذیب استان از اساتید بزرگ کشوری برای مشاوره و جلسات اخلاق برای طلاب حوزه دعوت خواهد شد تا سیره عملی بزرگان حوزه را در حوزه علمیه ترویج دهیم و طلاب را نسبت به الگو گیری از بزرگان تشویق کنیم.


وی به تعداد طلاب مشغول به تحصیل در حوزه علمیه امام خمینی اشاره کرد و گفت: تعداد طلاب مشغول به تحصیل در این حوزه 192طلبه است که از آن تعداد حدود 140 نفر حجره نشین می باشند و تعداد 20 استاد در این حوزه مشغول به تدریس هستند./901/ت302/ب

ارسال نظرات