۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۸۸۷۴۹
با معرفی نفرات برتر؛

نخستین روز از همایش بین المللی ولایت به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ نخستین روز از همایش بین المللی ولایت، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
پايان روز اول همايش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دومین همایش بین المللی ولایت که از صبح امروز با حضور علما و اندیشمندان داخلی و خارجی در تالار آیت الله خامنه ای آغاز شد، دقایقی پیش روز نخست آن با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، غلامرضا فرخی منش و جاسم موسی پور از اهواز، محمد ادریس از پاکستان و امین مؤمن زاده شوشتری از اهواز به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا چهارم این همایش شدند.

محمدرضا پاکباز از اهواز، زهرا شیخوند از قم، ‌سید آصف کاظمی از افغانستان،‌ احمد سواری و مجتبی ابوترابی از اهواز و نبیل الیعقوبی از کشور عراق نیز به ترتیب نفرات پنجم تا دهم، دومین همایش بین المللی ولایت بودند.

محمدرضا انواری‌ نفر یازدهم و‌ محمد اسماعیل زاده به عنوان نفر دوازدهم هر دو از قم، مجتبی اخوان و معصومه نعلچی از تهران به صورت مشترک نفر سیزدهم و محمود فتح آبادی از شهرستان داراب استان فارس نفر چهاردهم و سید حسن امامیان از قم نفر پانزدهم دومین همایش بین المللی ولایت بودند.

آقایان سید محمود موسوی، سید رضا موسوی و سید مهدی غفاری خلف محمدی نفرات شانزدهم تا هجدهم بودند.

دو جایزه ویژه شامل مسن ترین فرد شرکت کننده و کوچک ترین شرکت کننده به آقایان سید موسی بلادیان با 70 سال سن و محسن بالدی با 13 سال سن تعلق گرفت.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین اختری، دبیر مجمع جهانی اهل بیت، آیت الله خزعلی، دبیر بنیاد بین المللی غدیر، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران از سخنرانان این همایش بودند.

شعر خوانی شعرا و تجلیل از آیت الله خزعلی از دیگر برنامه های این همایش به شمار می رود.

گفتنی است، دومین روز این همایش که  در قالب همایش شعری است یکشنبه دوازدهم آبان ماه در آبادان از ساعت های 8 تا 12 و 14 تا 17 برگزار می شود./9464/پ202/ب

ارسال نظرات