۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۱۸۸۷۷۷
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

بزرگداشت 13 آبان نشانه مقاومت و ولایت مداری ملت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور پر شور در مراسم 13 آبان را نشانه مقاومت و ولایت مداری ملت دانست و خطاب به تیم مذاکره کننده، گفت: نباید اصول اولیه انقلاب نادیده انگاشته و یا امتیاز خاصی به سردمداران استکبار داده شود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي حجت الاسلام والمسلمين واعظ موسوي

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با ابراز امیدواری از حضور یکپارچه، فعال و مسؤولانه آحاد ملت در مراسم13 آبان امسال، بیان داشت: امیدواریم مردم ما در این روز با استکبار ستیزی، پافشاری بر اصول و آرمان های امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب درس بزرگی به استکبار و لابی صهیونیست بدهند.

وی ادامه داد: ملت ایران باید با حضور پر شور مقاومت و در صحنه بودن و ولایت مداری خود را به رخ جهانیان بکشند تا دشمنان و دژخیمانی که برای ما چنگ و دندان نشان می دهند از نفوذ در صفوف مستحکم و به هم فشرده ما مأیوس شوند.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری نظام اسلامی را به عنوان یک نظام ضد استعمار و استثمار معرفی کرد و اظهار داشت: این نظام بر پایه آموزه های دینی استوار است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی یکی از اهداف مهم مطرح شده از سوی امام خمینی(ره) را مبارزه با استکبار و صهیونیست ها عنوان کرد و گفت: ایشان فرمودند ارتباط ملت های مسلمان با آنها را رابطه گرگ و میش است یعنی رابطه ای نابرابر و مطرود به حساب می آید.

نماینده مردم آذربایجان شرقی مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت ما در این سه دهه ای که از انقلاب اسلامی گذشته ثابت کردند همواره یاور مظلومان و در ستیز با استکبار هستند و حاضر نیستند ارزشهای خود را با امور دنیوی مبادله کنند.

وی مبارزه با استکبار و طرفداری از مظلوم را از جمله اصول اساسی انقلاب دانست و گفت: امام(ره) و مقام معظم رهبری به پیروان این نظام آموختند باید بر سر اصول پا برجا بوده و مقاومت کرد؛ نظام اسلامی ما امروز با پایداری مردم مسلمان و تبعیت بی چون چرا از تصمیمات ولی فقیه به ثبات لازم رسیده و استقرار کامل پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با تأکید بر این که مسؤولان نیز با پیروی از توصیه های رهبر معظم انقلاب توجه دارند که در مذاکره و هر گونه ارتباطی باید مصالح و منافع امت اسلامی در نظر داشته باشند، ابراز داشت: در این زمینه باید به حقوق اساسی خود برسیم بدون این که اصول اولیه و اصلی انقلاب نادیده انگاشته شود و امتیاز خاصی به سردمداران استکبار داده شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره این که مذاکرات بر سر اصول اولیه نیست، گفت: این مذاکرات در مسیر شفاف سازی آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است تا جهان بیش از پیش با مسائل آشنا شوند و کشور ما الگوی مناسبی برای همه ملت های مظلوم جهان در زمینه استکبار ستیزی باشد./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات