۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۹۲۱۲۱

توصیه های آیت الله مکارم شیرازی به طلاب خواهر

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار طلاب خواهر استان کردستان با بیان توصیه هایی به آنان گفت: کسانی که در راه علم آموزی گام بردارند خداوند راه بهشت را به روی آنان می گشاید، ملائکه نیز بال و پر خود را برای آنان فرش می کنند و تمام موجودات هستی برای آنان استغفار می کنند.
1/ آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی شامگاه پنج شنبه در دیدار جمعی از طلاب خواهر کردستان، با ابراز خرسندی از نهضت علمی ایجاد شده در حوزه های علمیه خواهران این استان، کار آنان را جهاد فی سبیل الله دانست.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به حدیثی از حضرت امام علی(ع) در بیان فضیلت طالبان و جویندگان علم، گفت: بر اساس روایت امیرمؤمنان(ع) کسانی که در راه علم آموزی گام بردارند خداوند راه بهشت را به روی آنان می گشاید و ملائکه نیز بال و پر خود را برای آنان فرش می کنند و تمام موجودات هستی برای آنان استغفار می کنند.

 

وی با تاکید بر این که مقام جویندگان علم بسیار برجسته است، تصریح کرد: این توفیق نصیب هر کس نمی شود و شما افراد نیز که در این مسیر قرار گرفته اید باید قدر خود را بدانید.

 

این مرجع تقلید در ادامه منطقه کردستان را یک منطقه مهم و حساس دانست و با بیان این که طلاب خواهر در این منطقه مرزداران عقیدتی و مکتب اسلام و اهل بیت(ع) هستند، خاطرنشان کرد: شما نسبت به کسانی که در دیگر مناطق تبلیغ می کنند برتری دارید؛ از این رو قدر خود را بدانید.

 

وی با بیان توصیه های مهم به طلاب خواهر حاضر در جلسه، آنان را به استفاده حداکثری از فرصت جوانی برای انجام وظایف توصیه کرد و گفت: تا جوان هستید خوب درس بخوانید.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان گفت: امیدواریم همه شما مشمول عنایات الهی و حضرت ولی عصر(عج) قرار بگیرید. /924/پ202/ج

ارسال نظرات