۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۹۳۴۶۰
متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران:

انتصاب فتنه گران در مناصب دولتی حرکتی مذبوحانه و خیانت است

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران حماسه 9دی را پیمان و عهد مجدد با نظام و ولایت و حرکت بسیار عالی و مفید درجهت خنثی کردن نقشه دشمنان اسلام دانست و گفت: اگر انتصاب محکومان فتنه در پست‌های دولتی باتوجه به عدم بازگشت و توطئه این عناصر صورت گرفته، یک نوع خیانت و حرکت مذبوحانه تلقی می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمود مجد، متولي مدرسه علميه باقرالعلوم(ع) تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مجد، متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پی‌ریزی و طرح‌ریزی فتنه 88 از سوی اجانب و عدم تردید در آن، افزود: خوشحالی و حمایت سران کشورهای استکباری که فکر می‌کردند با همین ماجرا ریشه این انقلاب را می‌کنند، ملاک و میزان بسیار صحیحی است در تشخیص این‌که فتنه 88 یک نوع توطئه، نقشه و کودتایی بود که می‌خواست انجام شود.

وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) ملاک و میزان به دست ما داده و فرموده‌اند که هروقت کاری صورت گرفت که دیدید دشمنان شما از آن خوشحال شدند، بدانید آن کار برای شما ضرر دارد و به نفع آنها است، اظهار داشت: چطور سران فتنه و کسانی که در این ماجرا دست داشتند، موضوعی را که همه می‌دانستند و حتی مردم عادی ارتباط و تعامل آن با خارج از کشور را درک می‌کردند، متوجه نشدند که قطعا متوجه شدند.

فتنه 88 توطئه خطرناک علیه اسلام و انقلاب بود

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد فتنه 88 را بسیار بزرگ و توطئه خطرناک علیه اسلام و انقلاب ارزیابی کرد و با بیان این‌که بحمدلله خداوند آن فتنه را برطرف کرد، ابراز داشت: فتنه‌گران در روز عاشورا نشان دادند که امام حسین(ع)، دین، دیانت و ولایت کنار رفته و به‌ قدری جری شدند که بدترین کلمات را علیه نظام و مقدسات دین بر زبان جاری کردند.

حماسه 9 دی پیمان و عهد مجدد با نظام و ولایت بود

متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران با تأکید بر این‌که فتنه 88 به‌وسیله ملت خنثی شد، حماسه 9دی را پیمان و عهد مجدد با نظام و ولایت و حرکت بسیار عالی و مفید درجهت خنثی کردن نقشه دشمنان اسلام دانست و بیان داشت: افرادی تلقی و تبلیغ می‌کردند که همه ملت ایران از انقلاب برگشتند، اما ماجرای راهپیمایی 9 دی منشأ شد که مردم دنیا فهمیدند اینچنین نیست و ملت ایران پشت نظام، انقلاب و ولایت را خالی نکرده‌اند.

حماسه 9 دی نباید فراموش شود

وی حماسه 9 دی را خنثی کننده توطئه استکبار جهانی که در رأسش آمریکا و اسراییل قرار دارد ارزیابی کرد و با تأکید بر حفظ آثار حماسه 9دی، گفت: حماسه 9دی ماجرای عادی نبوده که فراموشش کنیم بلکه باید آن را به‌خاطر بیاوریم و حتی در جامعه تکرار کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد با تأکید بر این‌که فتنه 88 سوء تفاهم و توهم نبود بلکه واقعیت و حرکتی علیه اسلام و نظام بود، اظهار داشت: فتنه‌ 88 واضح و روشن بود؛ وقتی به سران فتنه تذکر داده می‌شد که اعمال شما مورد پسند دشمن است، تبری بجویید و بگویید نه خیر چنین نیست اما آنها از آشوبگران روز عاشورا به جای تبری جستن تعریف و تمجید کردند.

تصور سوء تفاهم و توهم بودن فتنه 88 بیجا، غلط و بی‌مورد است

متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران تصور سوء تفاهم و توهم بودن فتنه 88 را تصور بیجا، غلط و بی‌مورد دانست و با بیان این‌که فتنه 88 یک مسأله پوشیده، مشکوک و غیر واضح نبوده بلکه مسأله روشنی بوده است، افزود: سوء تفاهم درجای مشکوک است، اینجا شکی نبود و با توجه به حرکات عده‌ای در داخل که به هیچ چیز ایمان نداشتند و پایکوبی و خوشحالی در خارج و دخالت و حمایت سران کشورهای استکباری جهانی، همه می‌دانستند ماجرا چیست؟

وی تأکید کرد: گفته برخی مبنی بر سوء تفاهم بودن فتنه 88، برای بی‌رنگ کردن حادثه زشت فتنه و مبری کردن و دفاع از عناصری است که فاجعه سال 88 را به‌وجود آوردند، باید پابرجا بود و همیشه جامعه را متوجه این ماجراها نگه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد با اشاره به انتصاب برخی محکومان فتنه 88 در پست‌های دولتی، گفت: اگر این انتصابات باتوجه به عدم بازگشت و توطئه این عناصر صورت گرفته، یک نوع خیانت و حرکت مذبوحانه تلقی می‌شود.

متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران افزود: وقتی ماجرا گذشت عده‌ای فهمیدند اینها چه نقشه‌ای داشتند برگشتند، توبه کردند و راه صحیحی را پیش گرفتند اما اگر احیانا اینها بر همان پایه‌های اعتقادی خودشان پابرجا هستند و به اشتباه خود اعتراف نکردند و اشتباهشان اثبات شده باشد، واقعا یک خطر است اما با بصیرت، بینایی و هوشیاری ملت مطمئن باشید هیچ کاری نمی توانند صورت بدهند./956/ت302/ج

ارسال نظرات