۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۹۳۵۶۸

پیشروی ارتش همچنان ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ ارتش سوریه همچنان پیروز میدان های حلب و معلولاست و پیروزی های جدیدی در این دو جبهه کسب کرده است.
نيروهاي گشت ارتش سوريه

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، ارتش سوریه با اجرای عملیات‌های پاکسازی در شهر حلب در شمال غرب این کشور در مقابله با تروریست های مسلح به موفقیت‌های بیش‌تری دست یافته است.

 

ارتش سوریه توانست تعدادی از ساختمان‌های منطقه الیرامون که دروازه ورودی شمالی شهر حلب به شمار می‌رود را از تروریست ها بازپس بگیرد.

 

نیروهای ارتش سوریه هم‌اکنون قادرند از قاچاق تسلیحات از سوی دیگر تروریست ها به حلب که از طریق خاک ترکیه و بخش شمالی این شهر صورت می‌گیرد جلوگیری کنند.

 

این موفقیت‌ها تازه‌ترین دستاوردهای ارتش سوریه در یک سری عملیات رزمی بر ضد تروریست ها به شمار می‌رود که از کمک نظامی حامیان خود در کشورهای غربی و متحدان منطقه‌ای آنان به ویژه قطر، عربستان سعودی و ترکیه برخوردارند.

 

همچنین نیروهای سوریه با کمین در مسیر تروریست های تکفیری در نزدیکی روستای تاریخی مسیحی نشین معلولا به آنها حمله کردند. منابع دولتی می‌گویند حدود 150 تروریست در این حمله کشته شدند.

 

نیروهای سوری به عملیات‌های پاکسازی خود در این منطقه راهبردی شدت بخشیده‌اند؛ منطقه‌ای که آزاد سازی کامل آن به نیروهای دولتی در مقابل تروریست ها امتیاز و برتری ویژه‌ای می‌دهد./1420/ 1409/ح

ارسال نظرات