۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۹۴۱۸۷

برگزاری 70 کارگاه دانش افزایی در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان از برگزاری 70 کارگاه دانش افزایی برای مدیران، معاونان و اساتید مدارس علمیه در لرستان خبر داد.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که پس از انقلاب اسلامی، رشد، توسعه و تقویت حوزه های علمیه در مناطق مختلف ضروری است،  بیان داشت: در دو سال اخیر، 70 کارگاه دانش افزایی در  مدارس علمیه استان لرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این کارگاه ها در راستای افزایش دانش افزایی بین مدیران، معاونان و اساتید مدارس علمیه استان لرستان برگزار شده اند.

حجت الاسلام مبلغی افزود: این کارگاه های آموزشی در حوزه آموزش، پژوهش، اصول و فنون مشاوره ای، ازدواج و خانواده و روش تدریس برگزار شده اند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان در ادامه نقد فرق گوناگون، روانشناسی شخصیت، آسیب شناسی روانی و تدبر در قرآن را از دیگر برنامه های آموزشی این کارگاه ها در مدارس علمیه استان لرستان بیان کرد.

وی با اشاره به این که کارگاه های آموزشی به مدت دو روز برگزار شده اند، بیان داشت: اساتید این کارگاه های آموزشی بومی و غیر بومی هستند.

حجت الاسلام مبلغی در پایان با بیان این که دانش افزایی مدیران و اساتید مدارس علمیه لرستان از برنامه های محوری حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: این کارگاه های آموزشی در جهت ارتقا سطح علمی اساتید و با هدف انتقال تجارب و آشنایی با جدیدترین متد آموزشی و پژوهشی در مدارس علمیه لرستان برگزار شده اند./9451/ت303/ب

ارسال نظرات