۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۹۴۷۱۷
آیت الله نمازی:

بازگشت به اسلام تنها راه نجات بشریت است

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان تاکید کرد: امروز جهان در بیداری ملت های آزادیخواه خود به دنبال گمشده و منجی هستند که بتواند خواسته های روحی و روانی و مشکلات و نابسامانی های آنان را سامان دهد.
آيت الله عبدالنبي نمازي امام جمعه كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در سلسله نشست های اخلاق در جمع اساتید دانشگاه کاشان، با تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) ، یکی از امتیازات ویژه شیعیان را حساسیت آنان نسبت به تشخیص و انتخاب رهبری دانست.

 

وی با اشاره به این که دیگر مذاهب و فرقه های دینی نسبت به انتخاب رهبری حساسیتی نشان نمی دهند افزود: شیعه با بصیرت همیشه در طول تاریخ به دنبال انتخاب فقیهی اعلم، افقه و ابصر برای هدایت جامعه بوده است.  

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین  از بحران رهبری، بحران معنوی و بحران اقتصادی به عنوان سه تهدید و چالش بزرگ جهان نام برد و افزود: بحران رهبری در دنیا باعث شده است تا مردم دنیا از رهبران خود مأیوس و آنها را قبول نداشته باشند و اعتراض خود را به نظام های دیکتاتوری حاکم بر این کشور نشان دهند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان یادآورشد: عدالت خواهی انسان ها و مبارزه برای رسیدن به عدالت در جهان توسط انسان امری طبیعی و فطری است و کاری به دین افراد ندارد و امروز در تمامی اروپا موج اعتراضات مردمی بر علیه رهبران این کشورها آغاز شده است.

 

آیت الله نمازی یادآورشد: امروز جهان در بیداری ملت های آزادیخواه خود به دنبال گمشده و منجی هستند که بتواند خواسته های روحی و روانی و مشکلات و نابسامانی های آنان را سامان دهد.

 

وی افزود: امروز بشریت چه بخواهد و چه نخواهد یک راه نجات بیشتر پیش روی خود ندارد و آن نیز بازگشت به اسلام است که پاسخگوی تمامی نیازهای آنان است.

 

امام جمعه کاشان گفت: ما امروز باید این قدرت و توان را داشته باشیم که بتوانیم ادامه دهنده راه امام باشیم و از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی که به عنوان سرمایه و عزت ایران اسلامی است پاسداری کنیم./939/پ202/ج

ارسال نظرات