۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۹۴۹۴۷
شریعتمداری:

بودجه استان خوزستان در سفر هیأت دولت دقیق تر بررسی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون اجرایی یئیس جمهور، با بیان این که جزئیات سفر هیأت دولت به خوزستان از قبل طراحی شده بود، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به تصویب بودجه سال آینده، سفر هیأت دولت به خوزستان بررسی دقیق‌تر بودجه این استان را به همراه خواهد داشت.
محمد شريعتمداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رییس جمهور لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران در فرودگاه اهواز با بیان این که خوزستان به عنوان میزبان نخستین سفراستانی دولت مشخص شده است، اظهار داشت: دو مشهد در ایران داریم که یکی مشهدالرضا و دیگری مشهد الشهدا است که هر دو آنها برای رییس جمهور و دولت از اهمیتی خاص برخوردارند.

وی با بیان این که خوزستان به عنوان مشهد شهدای ایران به عنوان نخستین میزبان سفرهای استانی هیأت دولت انتخاب شده است، گفت: انتخاب خوزستان برای نخستین سفر هیأت دولت پیش از به وجود آمدن مسائلی مانند اعتراض نمایندگان مجلس به بودجه 93 گرفته شد.

شریعتمداری با بیان این که جزئیات سفر هیأت دولت به خوزستان از قبل طراحی شده بود، اظهار داشت:  با توجه به نزدیکی به تصویب بودجه سال آینده، سفر هیأت دولت به خوزستان بررسی دقیق‌تر بودجه این استان را به همراه خواهد داشت./9464/پ202/ج 

 

 

ارسال نظرات