۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۵۹۴۴

ظرفیت پذیرش حوزه علمیه سفیران ولی عصر اهواز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز از نام نویسی و اعلام ظرفیت پذیرش این حوزه علمیه در سال تحصیلی جدید خبرداد.
حجت الاسلام موسوي، مدير حوزه علميه ولي عصر(عج) اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که نام نویسی حوزه علمیه سفیران هدایت از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز می شود، گفت: با توجه به بررسی های انجام شده سهم حوزه علمیه ولی عصر(عج) از تعداد پذیرش شدگان در آزمون 30 نفر را جذب و نام نویسی خواهد کرد.


وی با بیان این که ظرفیت پذیرش امسال افزایش یافته است، افزود: علاقه مندان تا 25 بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه علمیه قم نام نویسی خود را انجام دهند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خویش به تبلیغ دینی تأکید ویژه دارند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تأکیداتی که پیرامون امر تبلیغ داشته اند خواهان گسترش فرهنگ تبلیغی در جامعه هستند.

 

وی افزود: با وجود تأکید و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حوزه علمیه سفیران هدایت کار خود را آغاز و خوشبختانه تاکنون به مدارج علمی بالایی دست یافته است.

 

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز همچنین با بیان این که علاقه مندان تنها با داشتن مدرک دیپلم به بالا می توانند در حوزه علمیه نام نویسی و مشغول به تحصیل شوند، اظهار داشت: یکی از مهم ترین پیش شرط های ورود به حوزه علمیه سفیران در سراسر کشور دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم است.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنانش به سطح تبلیغی این حوزه علمیه در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امروز در کل استان خوزستان از سوی حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) مبلغ اعزام شده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان نکاتی پیرامون حوزه علمیه سفیران هدایت تأکید کرد: حوزه علمیه سفیران هدایت طلاب و مبلغان متخصص در زمینه تبلیغ دینی را تربیت می کند./9458/ت302/ب

ارسال نظرات