۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۹۶۹۳۸
آیت‌الله علوی گرگانی:

برنامه های صدا و سیما باید در خور شأن انقلاب باشد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی نقش صدا وسیما را در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان بسیار سنگین ارزیابی کرد و با بیان این‌که مسؤولان صدا و سیما باید مراقب باشند که حرفی غیر از خدا در رسانه زده نشود، گفت: ما انتظار داریم که اقدامات در خور شأن انقلاب اسلامی از این مجموعه صادر شود.
2/ آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار جمعی از فرماندهان بسیج سازمان صدا و سیمای استان قم، بر ضرورت توجه به اقدامات خیرخواهانه تأکید کرد و گفت: خداوند نتیجه کارهای خیر را به عامل آن بر می‌گرداند.

وی ادامه داد: البته انسان باید کارهای خیر را به خاطر خدا انجام داده و از نیت خدایی نیز برخوردار باشد تا مورد رحمت و مغفرت الهی قرار گیرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه یکی از علت‌های مهم موفقیت انقلاب اسلامی را خدایی بودن اهداف و نیات خواند و افزود: نقش رسانه‌ها به ویژه صدا وسیما در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان بسیار سنگین است.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که رسانه ملی مورد توجه همه جهانیان است، اظهار کرد: از این رو وظیفه مسؤولان صدا و سیما سنگین‌تر می‌شود و ما انتظار داریم که اقدامات در خور شأن انقلاب اسلامی از این مجموعه صادر شود.

وی تأکید کرد: مسؤولان صدا و سیما باید مراقب باشند که حرفی غیر از خدا در رسانه زده نشود چون در روز قیامت همه باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در ادامه از عملکرد صدا و سیما تقدیر کرد و افزود: اقدامات خوبی در صدا و سیما صورت گرفته اما نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید برطرف شود./927/پ202/ج

ارسال نظرات