۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۱۹۷۴۴۹
آیت الله ایمانی:

پاسخ ملت در 22 بهمن امسال به گستاخی آمریکا کوبنده تر از همیشه خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس پاسخ مسؤولان و ملت ایران را به یاوه گویی های مقامات آمریکایی ضروری خواند و گفت: البته مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی می توانند پاسخی کوبنده تر و تأثیر گذار تر در منظر مجامع جهانی بدهند.
آيت‌الله اسدالله ايماني،امام جمعه شيراز آيت الله اسدالله ايماني

آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تحقیرها و توهین هایی که سران استکبار به ویژه آمریکا در طول چند ماه گذشته به ملت ایران روا داشته اند، اظهار داشت: لازم است مردم خود پاسخ دندان شکنی به آمریکا بدهند.

وی افزود: مسؤولان به ویژه مسؤولان عرصه سیاست های خارجی ما موظفند پاسخ محکم و کوبنده ای در برابر یاوه سرایی های آنان داشته باشند اما آنگاه که دشمنان پاسخ خود را از زبان مردم بشنوند و حضور ملت را در صحنه ببینند و حس کنند، اثر بیشتری در جوامع بشری از خود به جای می گذارد و این امر معنای دیگری دارد.

امام جمعه شیراز با توجه به بیداری اسلامی و خیزش هایی که در دنیا انجام شده است، گفت: کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری قیام کردند و توانستند حکومت مستبد را از بین ببرند اما متأسفانه دچار حادثه شدند و استعماری که از در بیرون رانده بودند از دریچه دیگری وارد کشورشان شد.

آیت الله ایمانی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول این 35 سال نشان داد که توانسته روی پای خود بایستد و اجازه ورود اجانب و بیگانگان را برای شکستن استقلالش ندهد؛ این مدل عینی را باید به دنیا ارائه دهیم و با حضور خود به آنان بگوییم پس از گذشت این همه سال هنوز دفاع از آرمان های انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در دستور کار است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: مردم با همه سلیقه ها و گرایش هایی که دارند موظفند در 22 بهمن از انقلاب، استقلال، آزادی، کیان و شخصیت خودشان دفاع کنند.

وی بحث حضور مردمی را یک مسأله دائمی، همیشگی و ضروری برای نظام اسلامی دانست و گفت: این چیزی نیست که یک سال باشد و سال دیگر نباشد اما در بعضی از موقعیت ها، ویژگی خاصی پیدا می کند، امسال یکی از آن سال هایی است که در شرایط خاصی قرار داریم.

امام جمعه شیراز گفت: در حال حاضر ما در یک مبارزه هستیم؛ این مبارزه در بیرون از کشور با سران قدرت های استکباری جهان است؛ طبیعتا هنگامی که انسان در حال مبارزه است باید عقبه بسیار قوی، محکم و استواری داشته باشد تا آنهایی که اهل مبارزه هستند بتوانند کار خود را به نحو صحیحی دنبال کنند و به سامان برسانند./928/ت302/ج

ارسال نظرات