۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۹۷۶۵۳
رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی:

پرونده «مرگ بر آمریکا» روی میز ایرانی‌ها باز است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام والمسلمین فرزانه گفت: پرونده شعار مرگ بر آمریکا در ایران همیشه باز است و با تغییرات و پدیده های سیاسی و اجتماعی که به صورت طبیعی در کشور روی می دهد، بسته نمی شود.
حجت الاسلام فرزانه امام جمعه موقت مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد و رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی روز سه شنبه در مراسم راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در جمع هزاران تظاهرکننده بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، شعارهای مرگ بر آمریکا که در این روز از سوی مردم فریاد زده می شد را نشانه خشم و انزجار ملت ایران اسلامی از سیاست های استکباری دولت آمریکا دانست.
وی با بیان این که خوی استکباری و استعماری دولت آمریکا در برابر منش ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم نظام جمهوری اسلامی باعث دشمنی دائمی ایران و آمریکا شده است، اظهار کرد: این رویه آمریکا در مقابل نظام جمهوری اسلامی و دیگر ملت های آزادی خواه جهان سبب شده تا این کشور روز به روز در دنیا منفورتر شود.
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی در طول 35 سال گذشته محکم و استوار بر روی آرمان ها و ارزش های اسلامی و ملی خود ایستادگی کرده و به همین دلیل نیز دشمنی آمریکا با این نظام تداوم داشته است.
امام جمعه موقت مشهد عنوان کرد: البته دشمنی آمریکا با ملت ایران از 60 سال پیش و در زمان اجرای کودتای آمریکایی ـ انگلیسی 28 مرداد سال 1332 آشکار شد و دولت آمریکا از همان زمان در حمایت از رژیم سفاک پهلوی به دشمنی با مردم ایران برخاست.
وی عنوان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران خود سبب خیر شد و روند پیروزی انقلاب و به روی کار آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی در این آب و خاک را سرعت بخشید.
 
گزینه مرگ بر آمریکا همواره روی میز ملت ایران است
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه در ادامه با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی آمریکا علیه ملت ایران وارد مرحله جدیدی شد، اظهار داشت: راه انداختن جنگ تحمیلی، حمایت از گروهک ها و منافقان، تحریم ها و تهدیدهای دائمی و ... تنها بخشی از دشمنی آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی در سال های پس از پیروزی انقلاب بود که خوشبختانه با عنایت خداوند، حضور مردم و رهبری ولایت فقیه در این کشور تمامی توطئه ها ناکام ماندند.
وی اضافه کرد: با وجود این که در طول 35 سال گذشته آمریکا در تمامی صحنه های تقابل با نظام جمهوری اسلامی شکست خورده اما باز هم این کشور دست از توطئه و دشمنی بر نمی دارد و به همین دلیل لازم است مردم ایران اسلامی همواره هوشیار و آماده باشند.
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه حمایت آمریکا از فتنه سال 88 و افزایش تهدیدها و تحریم ها را از جمله توطئه های چند سال اخیر آمریکا علیه ملت و نظام ایران دانست و گفت: پیشرفت های علمی، نامشروع دانستن رژیم صهیونیستی، تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه، اتحاد و انسجام ملی و ... از جمله دلایل دشمنی دائمی آمریکا با نظام اسلامی هستند و تا زمانی که این تأثیرگذاری ها و سیاست های جمهوری اسلامی تداوم داشته باشد؛ دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی نیز ادامه دارد.
وی عنوان کرد: در مقابل این دشمنی ها، ملت بزرگ ایران نیز با هدایت مقام معظم رهبری به مبارزه و مقاومت خود در برابر آمریکا ادامه می دهند و در این راستا پرونده شعار مرگ بر آمریکا همواره در این کشور مفتوح است.
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه گفت: پرونده شعار مرگ بر آمریکا در ایران همیشه باز است و با تغییرات و پدیده های سیاسی و اجتماعی که به صورت طبیعی در کشور روی می دهد، بسته نمی شود.
به گفته وی مردم ایران برای همیشه در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به مبارزه خود علیه مستکبران و در رأس آنها آمریکا ادامه می دهند و گزینه« مرگ بر آمریکا» را هیچ گاه از روی میز بر نمی دارند./9314/پ202/س
ارسال نظرات