۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۰۱۰۴۸
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

بهترین پاسخ به یاوه‌ گویی‌های اتحادیه اروپا اتحاد داخلی و تبعیت از فرامین رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری قاطعیت،‌ مقاومت، حفظ انسجام در میان مردم و مسؤولان، تکیه بر توان داخلی و تبعیت از فرامین رهبری را بهترین پاسخ به یاوه گویی‌های دشمنان نظام اسلامی خواند و گفت: اتحادیه اروپا در قبال این یاوه گویی‌ها قطعا تو دهنی مناسبی از ملت ایران خواهد خورد.
حجت الاسلام والمسلمين واعظ موسوي

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اتحادیه اروپا را محکوم کرد و گفت: در طی سال‌های اخیر هر زمانی که مردم ایران به موفقیتی دست پیدا کرده‌اند دشمن از اتحاد و انسجام داخلی احساس خطر کرده و برای سست کردن این اتحاد دست به انتشار بیانیه و قطعنامه زده است.

وی با مضحک خواندن قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران، تأکید کرد: اتهامات به ناحق صورت گرفته از سوی اتحادیه اروپا علیه ایران در واقع متوجه خود غربی‌ها و صهیونیست‌ها است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری قاطعیت،‌ مقاومت، حفظ انسجام در میان مردم و مسؤولان، تکیه بر توان داخلی و تبعیت از فرامین رهبری را بهترین پاسخ به یاوه گویی‌های دشمنان نظام اسلامی ذکر کرد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه بیان کرد: اتهاماتی که از سوی اتحادیه اروپا علیه ایران صورت گرفته نا کارآمد بوده و تأثیری در عزم راسخ ملت و دولت مصمم ایران در مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی نخواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی ادامه داد: اتحادیه اروپا در قبال این یاوه گویی‌ها قطعا تو دهنی مناسبی از ملت ایران خواهند خورد و به آمال و آرزوهای پلید خود نخواهند رسید.

وی بر ضرورت اتحاد و همدلی داخلی برای غلبه بر مشکلات و بحران‌ها تأکید کرد و افزود: برای گذر از همه گردنه‌ها و بحران‌ها حفظ کرامت انسانی آحاد ایران اسلامی، حفظ اتحاد و انسجام و حرکت حول ولایت فقیه رکن رکین انقلاب است و این‌گونه نیست که هر فردی در مسیر خود حرکت کرده و از هم افزایی نیروها غافل شود./927/ت302/ج

ارسال نظرات