۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۰۱۱۵۷
صبح امروز در زنجان صورت گرفت؛

تجمع اعتراض آمیز طلاب در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه علمیه زنجان صبح امروز در تجمعی اعتراض آمیز اقدامات مداخله جوبانه اخیر اتحادیه اروپا را محکوم کردند.
تجمع اعتراض آميز طلاب زنجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، طلاب حوزه های علمیه زنجان صبح امروز با تجمع در حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان اقدامات مداخله جویانه اخیر اتحادیه اروپا را محکوم کرده و آن را مصداق بارز نقض حاکمیت ملی و استقلال کشور دانستند.

 

بنابراین گزارش؛ این تجمع اعتراض آمیز که با حضور گسترده طلاب همراه بود، ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس با حضور مدیران، معاونان و اساتید مدارس علمیه زنجان و همچنین با حضور مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان، معاونت تبلیغ و تهذیب، معاونت آموزش و دیگر معاونان شکل رسمی به خود گرفت.

 

طلاب و اساتید حوزه علمیه زنجان در این تجمع اعتراض آمیز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» از اقدامات استکبار جهانی اعلام انزجار کرده و سپس با سر دادن شعار «نه سازش نه تسلیم، سید علی ما هستیم» و «ما رهروان حیدریم، فدائیان رهبریم» حمایت همه جانبه خود را از رویکردهای رهبری اعلام کردند.

 

گفتنی است؛ در پایان این تجمع اعتراض آمیز، بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان در محکومیت اقدامات اخیر اتحادیه اروپا در قبال ایران اسلامی از سوی حجت الاسلام علی ناصر، معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان قرائت شد. /949/پ203/ب

ارسال نظرات