۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۰۳۸۸۹
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری سالگرد امام خمینی در 60 نقطه استان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری سالگرد امام خمینی در 60 نقطه استان خبر داد و گفت: ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را در خوزستان آغاز کرد.
ارتحال امام خميني(ه)

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به آغاز فعالیت ستاد بزرگذاشت سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران امسال بیست و پنجمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی را به سوگ می نشیند.

وی با بیان این که ستاد بزرگذاشت سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در خوزستان وظیفه برنامه ریزی برگزاری بیست و پنجمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد، افزود: نخستین جلسه این ستاد با حضور مسؤولان ادارات و نهادهای گوناگون برگزار شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بر هر چه باشکوه‎تر برگزاری آیین های سالگرد حضرت امام خمینی(ره) تأکید کرد و بیان داشت: امسال سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نقاط گوناگون خوزستان انجام می شود.

وی با تأکید بر این نکته که ستاد بزرگداشت سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان های خوزستان تشکیل می شود، افزود: در مرکز استان نیز این ستاد در استانداری خوزستان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام جعفری با یادآوری این نکته که ارگان ها و نهادهای زیر پوشش ستاد بزرگداشت سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در استانداری خوزستان فعالیت می کنند، گفت: مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان ها، شهرها و بخش ها نیز این ستادها را تشکیل می دهند تا این برنامه به طور شایسته ای برگزار شود.

وی از برگزاری سالگرد امام خمینی(ره) در 60 نقطه استان خبر داد و یادآور شد: البته این آمار رسمی است و آمارهای غیر رسمی بیشتر از این خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با ادای احترام به مقام مقام شامخ شهدای 15 خرداد سال 1342اظهار داشت: امسال پنجاه و یکمین سالگرد این شهدای گرانقدر است که در شهرستان ها، شهرها و بخش ها گوناگون استان یاد و خاطره آنها گرامی داشته می شود./9463/ت303/غ

ارسال نظرات