۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۰۶۰۴۵
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا:

برخی مدیران غیر جهادی آب به آسیاب دشمن می ریزند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا گفت: مدیران دولتی که با ویژگی های مدیریت جهادی هماهنگ نیستند، آب به آسیاب دشمن می ریزند.
حاج حسين يکتا ، فرمانده قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا

حسین یکتا فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسادر اهواز، درباره رابطه دولت و مردم در تحقق شعار امسال گفت: دولت باید در مقام حمایت و پشتیبانی از نیروهای عظیم مردمی در حوزه فکر، اجرا، راهبرد و طراحی و اعمال استفاده کرده و انگیزه ها و ابتکارات را تقویت کند.

وی با اشاره به شاخصه های مدیریت جهادی اظهارداشت: اخلاص، ایمان به کمک و همراهی خداوند، اطاعت از امر ولایت و فرمانده کل قوا در جنگ نرم، شناسایی درست از جبهه خودی و به خط کردن نیروها برای عملیات، رصد دقیق از دشمن، حرکت از پدافند به آفند، غیر اداری شدن و به کار نگاه تکلیفی داشتن از مهم‎ترین شاخصه های مدیریت جهادی هستند.

یکتا همچنین افزود: به یقین مدیران دولتی که با ویژگی های مدیریت جهادی هماهنگ نیستند و عمق این مطلب را درک نمی کنند، آب به آسیاب دشمن می ریزند و اگر بخواهیم در شرایط جنگی به آن نگاه کنیم باید دادگاهی جنگی شوند.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا با بیان این‎که بخشی از مردم باید به جبهه جنگ نرم آمده و برخی نیز کارهای پشتیبانی را انجام دهند، افزود: دولت به عنوان پشتیبان باید عمل کرده و در این عرصه مدیرانی را که جهادی نیستند کنار بگذارد./9462/ت303/غ

ارسال نظرات