۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۰۷۰۸۹

فعالیت های گروه تبلیغی حامیات ولایت مازندران تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول گروه فرهنگی حامیان ولایت مازندران از همکاری صد کارشناس حوزوی و دانشگاهی با این گروه فرهنگی تبلیغی خبر داد.
مسؤول گروه حاميان ولايت مازندران

حجت الاسلام حسین حسین زاده مسؤول گروه فرهنگی حامیان ولاییت مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با تشریح فعالیت های این گروه گفت: گروه فرهنگی تبلیغی حامیان ولایت مازندران زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم زیر نظر آیت الله توکل و حمایت امام جمعه شهرستان بابل، جمعی از مسؤولان فرهنگی و اجرایی و قریب به صد کارشناس حوزوی و دانشگاهی به فعالیت های فرهنگی در استان مازندران به فعالیت می پردازد.

 

وی جامعه  هدف برنامه های این گروه را سنین نوجوان و جوان بیان و خاطرنشان کرد: سنین نوجوانی و جوانی یکی از ارزشمندترین و زیباترین دوران زندگی انسان ها است  که می توان با قرار دادن شعور در کنار شور جوانی گامی بلندتر را برای این عزیزان به سوی معنویت برداریم.

 

نماینده طلاب بابل در حوزه علمیه قم  با بیان چشم انداز برنامه های تبلیغی این گروه گفت: باید با تربیت دانش آموزان فعال، پرکار، نخبه و متعهد  که در آینده سازانی را تربیت کنیم که جزء سازندگان نظام ولایی خانواده، جامعه، انقلاب اسلامی و مذهب تشیع و به ویژه برای خودشان به شمار آیند.

 

وی با تشریح برنامه های این گروه در تابستان امسال خاطرنشان کرد: گروه تبلیغی حامیان ولایت در نظر دارد جهت پوشش اوقات فراغت سه هزار دانش آموز سوم دبستان تا اول متوسطه را با کمک خیران در برنامه های مختلف، متنوع، جذاب و بصورت رایگان در ایام تابستان امسال در شهرستان بابل به اجرا در آورد.

 

حجت الاسلام حسین زاده با بیان برخی از ویژگی های اهداف این طرح گفت: پیشرفت علمی، آموزشی، پرورشی، ایجاد انس و الفت دینی همراه با اوقات فراغتی سازنده و مفید و ارتقاء و تعالی سطح دینی، تربیتی و اخلاقی دانش آموزان از اهداف اجرای طرح تابستانه اوقات فراغت است.

 

وی ادامه داد: نخبه پروری با محوریت علمی، دینی و پژوهشی با نگاه مدیریت جهادی پاسخگویی به  پرسش های دانش آموزان با حضور روحانیت آگاه، اصیل از دیگر اهداف این طرح است که همه تلاش ما رسیدن به این اهداف پیش بینی شده است.

 

این مدرس حوزه علمیه به برخی از کلاس های پیش بینی شده این گروه تبلیغی در ایام تابستان اشاره کرد و افزود: آشنایی با مسائل شرعی، اخلاقی، اجتماعی، خانوادگی، معارف اسلامی اهل بیت، مهدویت، ادیان، انس با قرآن با روخوانی، قرائت، تجوید، حفظ، مفاهیم و تفسیر از کلاس های ایام اوقات فراغت تابستان است.

 

وی با اظهار نگرانی از تغییر سبک زندگی در بین نسل جدید جامعه و گرایش به سبک غربی  خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای نسل نوجوان ما آشنایی با خطرات فناوری های جدید و ابزارهای ارتباطات است و لازم است اگاهی های لازم در این خصوص داده شود.

 

مسؤول گروه تبلیغی حامیان ولایت با تشریح برنامه های ویژه این گروه برای گفتمان سازی برخی از دغدغه های جامعه به خصوص برای نسل نوجوان گقت: جلسات گفتمان دینی بصورت کلاسی با محوریت نماز، حجاب، تلفن همراه، اینترنت و ماهواره از سوی کارشناسان این گروه در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این مطلب که برنامه های این گروه در ایام تابستان در 28 پایگاه اصلی  متشکل از 200 مدرسه و 20 مدرسه فرعی در شهرستان بابل  به اجرا در خواهد آمد، تصریح کرد: هزینه اجرای این طرح  بیش از یکصد و پنجاه میلیون تومان پیش بینی شده است که در کنار روحانیان اعم از برادر و خواهر  150 نفر نیز بصورت پشتیبانی با اعضای این گروه همکاری خواهند کرد.

 

حجت الاسلام حسین زاده با بیان نحوه ثبت نام جهت شرکت در برنامه های این گروه تبلیغی گفت: دانش آموزان علاقمند جهت شرکت در کلاس ها می توانند نام و نام خانوادگی و پایگاه منتخب خویش را حداکثر تا پنج تیرماه به سامانه 50001920 پیامک و در ساعت 18 عصر پنجم تیرماه در ورزشگاه بهار شهرستان بابل به همراه والدین خود حضور یابند./1313/ت302/ب

ارسال نظرات