۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۰۷۲۶۵
دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان خبر داد؛

برگزاری بیست وسومین اجلاس سراسری نماز با حضور رییس جمهور

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان از برگزاری بیست وسومین اجلاس سراسری نماز خبر داد و گفت: این اجلاس به میزبانی خوزستان با حضور رییس جمهور برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید موسی بلادیان، دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان، پیش از ظهر، امروز در همایش ستاد اقامه نماز استانداری و فرمانداری های خوزستان با تسلیت سالروز شهادت هفتمین اختر تبناک امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این این‎که این اجلاس بیست وسومین اجلاس سراسری نماز کشور است، افزود: رییس جمهور نیز به همراه چند تن از وزرا برای شرکت در این برنامه به خوزستان می آیند.

دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان با اشاره به زمان برگزاری این اجلاس ابراز داشت: بیست وسومین دومین اجلاس سراسری نماز دهم دی ماه در اهواز برگزار می شود و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

وی از حضور 300 عالم برجسته کشور در بیست وسومین دومین اجلاس سراسری نماز خبر داد و بیان داشت: از فرمانداران می خواهم که ما را برای برگزاری این اجلاس یاری کنند.

بلادیان با اشاره به برگزاری بیست وسومین دومین اجلاس سراسری نماز در خوزستان گفت: باید برای برگزاری این اجلاس فضای خوزستان متحول شود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان آیت الله شفیعی ابراز داشت: در طول 40 سالی که با این عالم بزرگوار در ارتباط هستم حتی یک بار هم نماز جماعت در مسجدی که نماز اقامه می کنند تعطیل نشد و اگر گاهی هم به مسافرت بروند یک روحانی را برای اقامه نماز به مسجد می فرستند.

دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان از فرمانداران شهرهای گوناگون خواست که برای تشویق مردم به حضور در خانه خدا به مشکلات مساجد شهر خود رسیدگی کنند.
وی در ادامه خطاب به فرمانداران گفت: اگر مسؤلان ستاد اقامه نماز در شهرهایتان مشکلی دارند با امام جمعه هماهنگ کنید تا عوض شوند./9463/پ202/غ

ارسال نظرات