۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۰۸۵۸۴
آیت الله شفیعی:

ملت ایران از روحیه استکبار ستیزی خود دست برنمی دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تا زمانی که مردم ایران زیر چتر رهبری باشند، آمریکا و زیردستان آن هیچ کاری علیه ایران نمی توانند انجام دهند.
آيت الله شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز، در مراسم گرامیداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر و از ذریه رسول اکرم(ص) بوده و اکنون سیاست استکبار ستیزی آن بزرگوار از سوی نایب بر حقش، رهبر معظم انقلاب در حال اجرا است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به کرامات امام خمینی(ره) بیان داشت: امروز همه مردم ایران از عمق جان به معنویت و کرامات امام معتقد بوده و همچنان پس از گذشت چندین سال از ارتحال این شخصیت بزرگوار، همچنان برکاتش به کشور و انقلاب نازل می شود.

آیت الله شفیعی با تأکید بر حفظ روحیه استکبار ستیزی ملت ایران افزود: خوشبختانه ملت ایران با آن ولایتمداری پیشین خود، همچنان گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و همواره در تلاش برای اجرای دستورات و رهنمودهای آن امام همام هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام اسلامی ایران اکنون یکی از قدرت های بزرگ جهانی است، گفت: در سایه امام راحل و رهبری داهیانه آیت الله خامنه ای امروز جهان به عظمت ایران پی برده است؛ چرا که افکار و حالات مردم این کشور همچنان تابع امام بزرگوار است.

وی در پایان سخنان خود، تبعیت از ولایت فقیه را تنها راه مصون ماندن از دسیسه های دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: تا زمانی که مردم ایران زیر چتر رهبری باشند و همواره سخنان او را فصل الخطاب و منبعی برای رسیدن به قله های رفیع موفقیت قرار دهند، آمریکا و زیردستان آن هیچ کاری نمی توانند علیه ایران کنند./9465/پ202/ب2

ارسال نظرات