۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۰۹۸۱۸

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه این استان خبر داد و گفت: برای چهارمین سال است که طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود که در تابستان امسال این طرح معنوی در 26 بقعه متبرکه این استان اجرا می‌شود.
طرح نشاط معنوي
حجت الاسلام فیض الله اسدپور، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه این استان خبر داد و افزود: برای چهارمین سال است که طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود که در تابستان امسال این طرح معنوی در 26 بقعه متبرکه این استان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به این‌که این طرح هم‌زمان با فرا رسیدن ایام ماه تابستان، از ابتدای ماه رمضان آغاز می‌شود، اظهار داشت: به‌منظور اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی چهارمحال و بختیاری، بیش از 200 مبلغ بومی و غیربومی با این اداره‌کل همکاری خواهند داشت.
این مقام مسؤول در رابطه با برنامه‌های این طرح گفت: در این طرح انواع برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، کلاس‌های آموزشی، اردوهای تفریحی و زیارتی، استفاده از روحانیان متخصص صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام اسدپور، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ارتقای سطح علمی و قرآنی قشر جوان و نوجوان را از جمله اهداف اجرای این طرح بیان کرد و افزود: همچنین، کار ثبت‌نام طرح ملی حفظ قرآن در استان شروع شده است که پیش‌بینی ما بر این است بیش از هفت هزار نفر در این طرح قرآنی شرکت کنند.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در ادامه از برگزاری طرح تلاوت جزء به جزء قرآن کریم در استان، همزمان با آغاز ماه مبارک خبر داد و گفت: این طرح همانند سال های گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود که به صورت زنده از شبکه صدا و سیمای مرکز این استان نیز پخش خواهد شد./9457/ت303/ب
ارسال نظرات