۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۱۱۸۵۳
امام جمعه سنندج:

انس جوانان با مساجد مانع بروز آسب‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور جوانان و مردم در مساجد و عبادت و راز و نیاز با خداوند بستری برای ارتقاء وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان و خنثی‌سازی توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان است.
ماموستا خدايي امام جمعه سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: ماه مبارک رمضان ماه بزرگی است که تنها اهل ایمان می‌توانند عظمت آن را درک کرده و از آن برای تقویت ایمان و تزکیه نفس خود بهره‌ گیرند.

 

وی افزود: روزه یکی از پنج رکن دین مبین اسلام است و از دیدگاه اجماع و بزرگان دین انجام آن بر تمام مسلمانان واجب است.

 

ماموستا خدایی تصریح کرد: روزه بهترین ظرفیت برای تزکیه روح انسان است، روزه گرفتن از جمله دستورات الهی است که از آدم تا خاتم بر ادیان گذشته نیز واجب بوده و هر دینی به روش خاصی آن را ادا کرده‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان خداوند درهای بهشت را بر روی مسلمان گشوده و درهای جهنم بسته می‌شود، هرکس حرمت و قدر این مهمان عزیز را نداند از رحمت الهی بی‌نصیب می‌شود.

 

امام جمعه سنندج گفت: تشویق جوانان به حضور در مساجد و انجام فرائض دینی آنان را از ورود به آسیب‌های اجتماعی ایمن می‌کند.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حضور جوانان و مردم در مساجد و عبادت و راز و نیاز با خداوند بستری برای ارتقاء وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان و خنثی‌سازی توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان است.

 

ماموستا خدایی افزود: آمرزش گناهان انسان، بهترین دستاورد و هدیه ماه مبارک رمضان است که خداوند متعال در حق مسلمانان عطا فرموده است./967/پ202/ب4

ارسال نظرات