۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۱۲۷۸۱
امام جمعه کاشان:

ملت ایران از مواضع صلح آمیز هسته ای خود کوتاه نخواهد آمد

خبر گزاری رسا ‌ـ نماینده ولی فقیه درکاشان گفت: ملت قهرمان ایران اسلامی از مواضع سرسختانه و قاطعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی برحقوق هسته ای ایران کوتاه نخواهد آمد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان گفت: علیرغم فشردگی مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با 5+1 و عدم نتیجه قطعی و نهایی، آمریکا و هیات اروپایی باید بدانند ملت ایران ضمن حمایت از مواضع سرسختانه و قاطعانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی از حقوق مسلم و قانونی هسته ای خود هرگز کوتاه نخواهند آمد.

 

امام جمعه کاشان در ادامه با اشاره به حوادث و اتفاقات جهان اسلام گفت: ادواردو کارشناس آژانس امنیت ملی آمریکا که پیش از این به روسیه پناهنده شده است اعتراف کرده است داعش مولود دستگاه جاسوسی اسرائیل و انگلستان است.

 

آیت الله نمازی یادآورشد: ابوبکر بغدادی که مدعی رهبری مسلمانان جهان شده است بیش از یکسال تحت آموزش های اطلاعات کشورهای انگلستان و اسرائیل بوده است.

 

آیت الله نمازی همچنین با محکوم کردن حمله نظامی اسرائیل به غزه و کرانه غربی گفت: در هجوم بی رحمانه هواپیماهای صهیونیست ها به ساکنان مسلمان و بی گناه غزه و کرانه غربی و بمباران این مناطق تا کنون یکصد نفر شهید و 700 نفر مجروح شدند که اکثر آنها زنان و کودکان فلسطینی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یاد آورشد: متصدیان امور  بین المللی از جمله دبیر کل سازمان ملل و مقامات کاخ سفید نه تنها حملات اسرائیل به مردم فلسطین را محکوم نکردند بلکه حملات موشکی رزمندگان حزب الله به اسرائیل را محکوم کردند.

 

امام جمعه کاشان همچنین با اشاره به دیدار مسؤولان و کارگزاران کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرازهایی از فرمایشات مهم معظم له در این دیدار گفت: تهدید و تحریم آمریکا دو عامل ناکارآمدی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ادامه داشته اما جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از مواضع انقلابی خود کوتاه نیامده است.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار ضمن تائید دولت و شعار اعتدال متذکر شده است افراد مؤمنی را که در خطرناک ترین لحظات سینه سپر می کنند به بهانه شعار اعتدال کنار نگذاریم.

 

امام جمعه کاشان در ادامه با اشاره به در پیش بودن شب های قدر از مردم خواست تا پیش از فرارسیدن شب های قدر پرونده های خود را بازبینی و پاکسازی کنند و در صورتیکه خطایی و یا دینی را به گردن دارند آن را جبران تا پاک و مطهر وارد لیالی قدر شوند.

 

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به فرارسیدن 21 تیرماه روز عفاف و حجاب گفت: خوشبختانه فرهنگ گرایش به حجاب و عفاف به مرزهای کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی رسیده است و تصاویر منتشرشده از کشورهای اسلامی و حتی غربی حاکی از این است که بسیاری از دختران و بانوان جوان نه تنها محجبه هستند حتی حجاب برخی از آنها پیشرفته تر از برخی از بانوان ایرانی است.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان  یکی از دلایل عصبانیت رهبران کشورهای آمریکا و اروپایی را گرایش دختران و بانوان جوان کشورهای غربی به حجاب و عفاف دانست و گفت: ترویج فرهنگ توحیدی در کشورهای غربی باعث وحشت رهبران آنان شده است./1307/پ201/ب

ارسال نظرات