۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۱۳۶۱۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خبر داد:

برگزاری محافل انس قرآن با حضور قاری مصری در سمنان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از برگزاری 9 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته استاد محمد شرف الدین از کشور مصر در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شهر‌های مختلف این استان خبر داد.
استاد محمد شرف الدين قاري مصري

حجت الاسلام عبدالله واحدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان با اشاره به اینکه بر اساس روایات ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است اظهار داشت: یکی از حوزه های مهم فعالیت ادارات اوقاف و امور خیریه، برنامه ریزی در خصوص توسعه و ترویج برنامه های قرآنی در طول سال است.

 

وی برگزاری برنامه های مختلف قرآنی در سطوح و رشته های مختلف را یکی از برنامه های مهم اداره کل اوقاف در طول سال عنوان کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی یکی از برنامه های مهم و پر مخاطب این اداره کل است و همه ساله در ماه مبارک رمضان این محافل با دعوت از قاریان برجسته از کشور‌های مختلف به‌ویژه مصر به نحو احسن اجرا می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته این محافل با دعوت از قاریان مصری در سطح استان برنامه ریزی شده است و در نظر است 9 محفل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های مختلف استان سمنان از روز شنبه 28 تیر ماه مصادف با بیست و یکم ماه مبارک رمضان برگزار شود.

 

حجت الاسلام واحدی خاطرنشان کرد: این محافل انس با قرآن در مسجد دروازه شهمیرزاد، حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دامغان، امامزاده محمد(ع) بسطام، شهدای گمنام شاهرود، مسجد صاحب الزمان(ع) آرادان، مسجد ولیعصر(عج) سرخه، امامزاده علی بن جعفر(ع) سمنان، حسینیه اعظم مهدیشهر و امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار می شود./977/ت303/ب4

ارسال نظرات