۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۱۶۲۶۶

ارسال بیش از ۱۵۰ اثر به همایش «شناخت اخلاق و آداب رضوی» در استان مرکزی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از ارسال ۱۵۳ اثر از سراسر کشور به جشنواره شناخت اخلاق و آداب رضوی در استان خبر داد.
شناخت اخلاق و آداب رضوي» در استان مرکزي

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین شاکری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: جشنواره بین‌المللی شناخت اخلاق و آداب رضوی به‌ مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع‌) مصادف با دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار بیان کرد: از زمان انتشار فراخوان جشنواره تاکنون 153 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را 20 مرداد عنوان کرد و افزود: در فراخوان جشنواره آخرین مهلت ارسال آثار 15 مرداد اعلام شده بود که با توجه به استقبال علاقه‌مندان تا 20 مرداد تمدید شد که این مهلت به پایان رسیده و دیگر تمدید نمی‌شود.

 

شاکری اظهار کرد: مرحله مقدماتی داوری آثار ارسالی انجام شده و نتایج مرحله نهایی داوری نیز اواخر مرداد اعلام می‌شود.

 

وی گفت: این جشنواره با محور اصلی مردم‌داری و خدمت به مردم در سیره و سخنان امام رضا(ع) و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) و تجلیل و تقدیر از محققان و پژوهشگران حوزه فرهنگ رضوی، اخلاق تجارت در سیره و سخنان امام رضا(ع)، اخلاق در معاملات، اخلاق در کسب و کار، اخلاق حاکمیتی یا حاکمیت اخلاق در سیره و سخنان امام رضا(ع)، اخلاق مدیریت در سیره و سخنان امام رضا(ع) و اخلاق و مدیران و اخلاق کارکنان برگزار می‌شود.

 

این مقام مسؤول در پایان صداقت در داد و ستد، قناعت به سود معقول، سوء‌استفاده نکردن از نیاز دیگران، عدم احتکار، غش، کم‌فروشی و فریب‌کاری در معاملات، شبکه توزیع در بازار، نام جامع نظارتی در بازار، معاملات نامشروع، انگیزه الهی در کار، پاکی در محیط کار، امانت‌داری کارکنان، عدم کم‌کاری، انضباط و وجدان‌کاری را از دیگر موضوعات این جشنواره عنوان کرد./998/د102/ب4

ارسال نظرات