۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۱۶۷۵۷
فردا صبح؛

پیکر مرحوم آیت‌الله ادیب لاری در حرم حضرت شاهچراغ تشییع می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله نعمت‌الله ادیب لاری، از اعضای مؤسس جامعه روحانیت شیراز فردا در حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار و در همانجا نیز به خاک سپرده می‌شود.
آيت‌الله نعمت الله اديب لاري

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله نعمت‌الله ادیب لاری، از اعضای مؤسس جامعه روحانیت شیراز فردا، 27 مرداد در حرم حضرت شاهچراغ برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 9 صبح از چهار راه پیروزی شیراز آغاز می‌شود و از طریق خیابان 9 دی به طرف حرم شاهچراغ(ع) ادامه می‌یابد و در صحن مطهر احمدبن موسی(ع) نماز آن مرحوم اقامه و بعد هم در جوار آن حضرت به خاک سپرده می‌شود.

مراسم ختم و گرامیداشت یاد آن عالم ربانی نیز فردا ساعت 16:30 تا 18:30 در مسجد الرجا شیراز، سنگر 40 ساله آن عالم ربانی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، آن عالم ربانی یکی از شاگردان امام خمینی(ره) و هم‌حجره مقام معظم رهبری و هم‌مبارز ایشان علیه رژیم شاهنشاهی بود، وی از مدتی قبل به‌واسطه عارضه قلبی در منزل بستری بود و عصر دیروز پس از وخیم شدن حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید فقیهی شیراز تحت نظر قرار گرفت؛ اما پس از ایست قلبی و عدم موفقیت پزشکان در احیای مجدد ایشان دعوت حق را لبیک گفت./919/د102/ن

 

ارسال نظرات