۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۱۸۳۲۵
آیت الله حیدری:

رجایی و باهنر الگوی مدیریت اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با اشاره به اهمیت توجه به الگو های شاخص دولت اسلامی وضرورت پیروی از آن ها گفت: رجایی و باهنر برای افرادی که می خواهند مدیریت جامعه اسلامی را به دست گیرند، بهترین الگوی عملی هستند.
آيت الله حيدري ـ نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شهادت رجایی و باهنر را نتیجه موفقیت الگویی عملی مدیریت اسلامی دانست و اظهارداشت: رجایی و با هنر با خون خود سند موفقیت تشکیل دولت اسلامی را امضا کردند.

وی مدیریت جهادی را از ابتکارهای موفق دو شهیدان باهنر و رجایی عنوان کرد و افزود: روحیه بسیجی، اندیشه اسلامی و ساده زیستی از دستاورد های مدیریت جهادی این دو شهید است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه بیان داشت: تاریخ هر ملتی فراز و نشیب های تلخ و شیرینی دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است؛ تحقق نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ‎مردی که جهان همون او را کمتر به خود دید و جان فشانی های فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ‎ترین فراز تاریخ ما است که دارای خاطرات تلخ و شیرین بسیاری است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شخصیت شهیدان رجایی و باهنر برای همه الگو بوده و سالروز شهادت جانسوز این شهیدان والامقام یادآور روز جریحه دار شدن قلب میلیونها ملت انقلابی ایران و آزادی خواهان جهان است.

آیت الله حیدری عنوان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا همه باردیگر با دینداری، ولایت پذیری، تعهد، روحیه همکاری صداقت، امانت‌داری، مردم‌داری، ساده‌زیستی، پاک‌دستی و اخلاص شهیدان رجایی و باهنر آشنا شده و این دو بزرگوار را در همه محورها از جمله تحقق دولت و مدیریت اسلامی الگوی خود قرار دهند.

وی عبرت گرفتن از حوادث روزگار و کسب بصیرت و آگاهی در عرصه دشمن‌شناسی را از ویژگی‎های توجه به الگوی ارائه شده از سوی شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهارداشت: خدمات ارزنده ای که این شهیدان به امت ایران اسلامی ارائه کردند در تاریخ ثبت خواهد شد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به هفته دولت ابرازداشت: مدیران در این هفته از فرصت استفاده کرده و با ارزیابی عملکرد یک ساله خود متوجه شوند چه اندازه از صفات ناپسند، نامطلوب و ویرانگر فاصله گرفته و چه اندازه در راستای حاکمیت خصلت‌های پسندیده اسلامی و انسانی گام برداشته اند.

آیت الله حیدری در ادامه افزود: زنده نگه داشتن یاد این دو شهید وارسته سبب توجه نسل جوان به پشتوانه های معنوی ملت ایران و پیروی از آن می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: هر فرد و مسؤولی بررسی کند که در راستای تحقق شرایط دولت اسلامی، دولتی که در ساختار آن کم‌کاری، رانت‌خواری، زیاده‌خواهی، فساد اداری، اجتماعی و اجرایی و اخلاقی، بی‌توجهی و کم رنگ کردن نقش مردم، و روحیه اشرافی‌گری وجود نداشته باشد، چه اقداماتی انجام داده است./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات