۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۱۸۵۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

شهیدان رجایی و باهنر الگوهای کامل علم و عمل در عرصه خدمت گزاری هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای کامل علم و عمل در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند و شایسته است دولت مردان یازدهم این دو شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.
مديرکل تبليغات اسلامي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیاٰ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی صبح شنبه هشتم شهریور همزمان با سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در جمع مدیران استان ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار، اظهار داشت: می باید شخصیت شهیدان رجایی و باهنر برای همه علی الخصوص مدیران و مسؤولان دولت و کشور به عنوان الگو قرار گیرد.


وی با اشاره به این که هشتم شهریور یادآور روز جریحه دار شدن قلب میلیون ها ملت انقلابی ایران است، اضافه کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان انقلاب اسلامی؛ سنگری محکم و مقاوم در برابر همه متجاوزان به حریم نظام مقدس اسلامی تشکیل داد و درس عبرتی برای همه دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی شد که بدانند مردم ایران ملتی آزاده بوده و هیچ وقت در برابر توطئه ها و نقشه های ددمنشانه دشمنان از پای نمی نشینند.


حجت الاسلام روحانی نیا در ادامه گفت: با وجود کارشکنی های دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه هدایت و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت در حال پیمودن راه توسعه و پیشرفت و تعالی همه جانبه است.


وی خاطرنشان کرد: در این راستا مدیران و ملت عظیم و ولایتمدار ایران اسلامی نیز با الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر، با وحدت و همدلی در جهت عزتمندی و احیای کرامت الهی و انسانی و اخلاقی و نیز تحقق آرمان های امام و شهدا و منویات مقام عظمای ولایت گام بر می دارند.


حجت الاسلام روحانی نیا اضافه کرد: ملت بصیر ایران اسلامی برای رسیدن به آرمان های خود با تمام وجود خدمت و تلاش می کند و در این راه نیز از هیچ دشمن داخلی و خارجی هراسی ندارد.


دبیر ستاد ساماندهی شؤون فرهنگی استان خراسان شمالی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های ایمان و نماد علم و تقوا هستند که به میدان خدمت گزاری خلق وارد شدند و در نهایت به اوج سعادت یعنی همان شهادت رسیدند.

 

به گفته وی شهیدان رجایی و باهنر الگوهای کامل علم و عمل در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند و شایسته است دولت مردان یازدهم این دو شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام روحانی نیا ابراز امیدواری کرد که تمام دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، با درک جایگاه و سعادت مندی خود در خدمت رسانی به مردم مسلمان ایران، قدر این خدمت گذاری به خلق را بدانند و خداوند را برای چنین فرصت مغتنمی که در اختیار آنها قرار داده؛ شاکر باشند.

 

گفتنی است، هشتم شهریور ماه سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری در سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمدعلی رجایی، رییس جمهور و محمدجواد باهنر، نخست وزیر که نمونه‏ای از دولتمردان مردمی بودند؛ است.


به همین مناسبت و به منظور آشنایی مردم با فعالیت‏ها و بیان اهداف و برنامه‏های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است./9314/پ202/ب

ارسال نظرات