۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۲۰۱۲۷
آیت الله نوری همدانی در درس خارج:

مدیریت امام گونه رهبری کشتی انقلاب را از بحران ها به سلامت عبور داده است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با تجلیل از مدیریت داهیانه رهبر معظم انقلاب، برای سلامتی کامل ایشان دعا و بر ضرورت قدرشناسی از نعمت ولایت فقیه تاکید کرد.
آيت الله حسين نوري همداني آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز چهارشنبه در پایان جلسه درس خارج فقه خود در مشهد مقدس که در مدرسه علمیه سیادت برگزار شد، برای سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا کرد.

 

وی ضمن تجلیل از شخصیت علمی و جایگاه برجسته رهبر معظم انقلاب، تدابیر حکیمانه و مدیریت داهیانه در طول دوران زعامت ایشان را ستود.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر این که همه باید قدردان نعمت ولایت فقیه و وجود با برکت رهبر معظم انقلاب باشیم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب خلف صالح حضرت امام رضوان الله تعالی علیه با همان روش و سیاق و با مدیریت داهیانه خود کشتی انقلاب را به خوبی مدیریت کرده اند و از تلاطم ها و بحران ها به سلامت عبور داده اند.

 

این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه اشاره کرد و از طلاب و فضلای حوزه خواست با جدیت تمام در درس و بحث ها حاضر شوند.

 

وی ضمن بیان توصیه هایی خطاب به طلاب و روحانیان تاکید کرد: امروز دشمنان با هجمه های فراوان و شبهه پراکنی به دنبال تضعیف باورهای جامعه به ویژه نسل جوان هستند و ما باید در برابر آنها هوشیار باشیم.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: در مقطع و عصر حساس کنونی طلاب باید مسلح و مجهز به سلاح علم، ایمان و تقوا باشند تا بتوانند رسالت خطیر خود را به خوبی انجام دهند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات