۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۲۲۶۸۸
امام جمعه موقت رشت:

گروه داعش ابزاری برای دستیابی به اهداف و منافع غرب در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با تاکید بر این که گروه تروریستی داعش از سوی ایادی استکباری در جهان تشکیل شده است، گفت: این گروه توسط آمریکا، انگلیس و کشورهای مرتجع عربی و در راستای منافع و اهداف آنان به وجود آمده است.
امام جمعه موقت رشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده، امام جمعه موقت رشت، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان گیلان با بیان این که تقوا امر ارزنده ای است که باید به آن توجه شود، گفت: باید تلاش کنیم تا با تقوا زمینه ساز سعادت و تعالی خود باشیم.


حجت الاسلام شفیعی زاده با تاکید بر این که پیروی از ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: مردم و مدیران نظام باید در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر ایشان را برای پیشبرد بهتر امور به کار گیرند.


وی با اشاره به این که ولایت محوری سبب سعادت نظام اسلامی می شود، بیان داشت: جامعه ما به وجود گرانقدر ولایت فقیه نیاز دارد که در سایه آن به دستاوردهای ارزنده رسیده ایم و جامعه ما برای حیات نیازمند آن است.


امام جمعه موقت رشت با اشاره به این که وحدت حول محور ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: همگان باید با وحدت و همدلی در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش و کوشش ارزنده ای داشته باشند.


وی با گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و دلاورمردی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: آن ها با تمام تجهیزات و قدرت به ایران اسلامی حمله کردند ولی نتوانستند به اهداف خود برسند که با مقاومتی ارزنده روبرو شدند.


حجت الاسلام شفیعی زاده، ادامه داد: رزمندگان ما با اقتدار و عظمتی والا در برابر دشمنان نظام قرار گرفته و با روحیه ایثارگری خود در راستای دفاع از ارزش های نظام اسلامی ایستادگی کردند.


وی با بیان این که جنگ تحمیلی خسارات بسیاری را در عرصه مادی و معنوی برای نظام اسلامی داشته است، گفت: کشور ما بهترین فرزندان خود را در هشت سال دفاع مقدس از دست داده است ولی توانسته ایم به برکت دفاع مقدس حس خودباوری را دل های ملت ایران اسلامی تقویت کنیم.


امام جمعه موقت رشت با اشاره به این که دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای ارزنده است که باید از دستاوردهای گرانقدر آن استفاده  کنیم، بیان داشت: باید تلاش کنیم از ظرفیت های ارزنده دفاع مقدس بهره گیری کنیم که پیشرفت و تعالی کشورمان را تضمین می کند.


حجت الاسلام شفیعی زاده با اشاره به حضور رییس جمهوری در سازمان ملل، تصریح کرد: رییس جمهور در این سفر با نخشت وزیر انگلیس دیدار کرد که ایشان مقصر نبوده ولی دستگاه دیپلماسی باید پاسخگوی این دیدار باشد و بدانیم که انگلیس روباه مکار است که همیشه می خواهد از مسائل به نفع خود بهره ببرد.


وی با تاکید بر این که گروه تروریستی داعش توسط خود ایادی استکباری در جهان تشکیل شده است، گفت: این گروه توسط آمریکا، انگلیس و کشورهای حامی عربی ها و در راستای منافع و اهداف آنان به وجود آمده است.


امام جمعه موقت رشت با اشاره به این داعش را خود آن ها به وجود آوردند و حال برای نابودی آن نقشه می کشند، بیان داشت: بسیاری از مردم مظلوم و بی گناه در کشورهای عراق و سوریه کشته می شوند که ایادی استکبارجهانی و به ظاهر مدافع حقوق بشر توجهی به آن ندارند./950/پ202/ب4

ارسال نظرات