۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۲۳۴۱۶
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی ایلام:

استان ایلام با کمبود روحانی مستقر مواجه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سابق اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام با بیان این که استان ایلام با کمبود روحانی مستقر مواجه است، گفت: فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه فرهنگی، دینی و کارهای پژوهشی در استان ایلام شکل گرفته است.
شريفي راد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام شریفی راد در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: استان ایلام با کمبود روحانی مواجه است.

 

وی در ادامه گفت: بعد از 12 توفیق خدمت در استان ایلام به دلیل شخصی استان را ترک می‌کنم و خدمات در استان ایلام از مهم‌ترین افتخارات بنده در طول زندگی بوده و خدمت دینی به جامعه بدون شک واجب است.

 

مدیر کل سابق تبلیغات استان اظهار داشت: از مردم ایلام پوزش می‌طلبم چراکه آن طور که در شأن استان بود نتوانستم توقعات مردم را که به حق بوده برآروده کنم و همه این مشکلات برخواسته از کمبود بودجه فرهنگی استان و در رأس همه آنان کمبود بودجه اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام است.

 

وی بیان داشت: حضور روحانیان یکی از مهم‌ترین مسائل استان ایلام است که در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی برای این مهم در استان شده و هنوز استان با کمبود روحانی در مناطق پر جمعیت و روستایی مواجه است.

 

حجت‌الاسلام شریفی‌راد اظهار داشت: فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه فرهنگی، دینی و کارهای پژوهشی در استان ایلام شکل گرفته و امیدواریم این روند در سال‌های آینده نیز طی شود تا باعث گسترش فعالیت‌های دینی در استان شود./998/د102/ب4

ارسال نظرات