۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۲۳۵۴۴
هفدهم مهرماه؛

یادواره شهدای دابودشت آمل با سخنرانی رییس مجلس برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای دابودشت آمل با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی، هفدهم مهرماه برگزار می شود.
امام جمعه دابودشت دابودشت دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، پنجمین جلسه ستاد بزرگداشت 185 شهید بخش دابودشت آمل، امروز با حضور امام جمعه دابو ودشت سر،فرماندار ویژه شهرستان، خشدار و مدیران شهری در بخشداری دابودشت برگزارشد.


حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابو ودشت سر، گفت: تاکنون چهار جلسه هماهنگی برای بهتر برگزاری نخستین یادواره شهدای بخش دابو و دشت سر برگزار و اعضای ستاد برگزاری این یاداوره نیز انتخاب شدند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که تاکنون یادواره های زیادی به صورت متمرکز در هر روستا برگزار می شد، تصریح کرد: برگزاری متمرکز و هرساله یادواره بزرگ شهدای بخش دابو ودشت سر می تواند اقدامی ارزشمند و تاثیرگذار در راستای تکریم از مقام شامخ آنان باشد.

 

حجت الاسلام تقی زاده، اضافه کرد: در کنار یادواره شهدای ما باید راهواره شهدا داشته باشیم و شهدا رفتند و ما اینک باید راه آن بزرگواران را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.

 

وی با بیان این که شهدا برای احیای ارزش ها پا به میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند، اضافه کرد: در چهار راه زندگی دنیایی نباید به هیچ وجه راه خود را گم کنیم و باید برای همیشه در مسیر نورانی شهدا حرکت کنیم که این امر ارزنده سبب سعادت انسان خواهد شد.


امام جمعه دابو و دشت سر، ادامه داد: یادواره شهدای بخش دابودشت با سخنرانی دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور استاندار مازندران، ائمه جمعه وجماعات ، نمایندگان مردم مازندران در مجلس، مدیران استانی، خانواده های معظم شهدا وبا حضور یکپارچه مردمی در هفدهم مرداد ماه و درروستای واسکس بخش دابودشت برگزار خواهد شد.

 

تشکیل کارگروه تحقق رهنمودهای آیت الله جوادی در آمل


غلامحسین شفغیع زاده، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل  در این جلسه با اشاره به دیدار اخیر با حضرت آیت الله جوادی آملی، گفت: ما باید فرمایشات بزرگواران دینی رادر جهت پیشبرد برنامه های خودمان نصب العین قرار دهیم.


وی، ادامه داد: برای تحقق فرمایشات آیت الله جوادی آملی، کارگروهی در فرمانداری تشکیل شده است که بتوانیم درچند ماه آینده با برنامه ریزی واستفاده از نظرات کارشناسان مسائل شهری را به مرحله اجرایی برسانیم.


معاون استاندارمازندران با بیان این که شهدا درس شهادت را از علمای دین یاد گرفتند، تاکید کرد: همه شهدا مدیون امام  خمینی(ره) هستند که اگر ایشان نبودند درب شهادت بر روی همه بسته بود.


وی با بیان این که روحانیت شیعه پاسدار خون شهدا است، بر استمرار برگزاری یادواره‌ها تاکید کرد و افزود: همه باید همانند حضرت زینب(س) پاسدار خون شهدا باشیم.


شفیع زاده با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر این که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: فراموش شدن شهدا ترفند استکبار است که باید مراقب باشیم.

 

فرماندار ویژه آمل راه شهدا را چراغ راه جامعه در فراز و نشیب‌ها دانست و گفت: همه باید از خون شهدا صیانت کرده و ادامه‌ دهنده راه آن‌ها باشیم./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات