۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۲۳۵۸۸
فرمانده سپاه عاشورا:

تشکیل جبهه متحد فرهنگی برای مقابله با فتنه استکبار ضرورت دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا، گفت: اگر استراتژی واحد و اصولی در مقابله با جنگ نرم دشمنان نداشته باشیم و هر نهاد به صورت جزیره ای فعالیت کند، هیچ نتیجه مشخصی نصیب کشور نخواهد شد.
سردار غلام‌عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی عصر امروز در همایش دو هزار نفری پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان در تبریز اظهار داشت: اگر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت حاکم در دوران دفاع مقدس را آنگونه که بوده در عصر حاضر پیاده کنیم، بسیاری از مشکلات فعلی برطرف خواهد شد.


وی خواستار اتخاذ راهکارهای مخاطب‌محور، جذاب و مناسب برای آشناسازی نسل جوان با ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شد و خاطرنشان کرد: سیره، روش، منش و مردانگی سربازان ولایت در جنگ تحمیلی الگوی ماندگاری برای عبور از توطئه های دشمنان نظام در عصر فعالی است.


سردار کریمیان، حفظ و حراست از میراث ماندگار دوران دفاع مقدس را خواستار شد و تصریح کرد: متأسفانه عده ای عامدانه یا از سر غفلت در صدد زیر سؤال بردن ارزش های دفاع مقدس هستند، اگر این افراد می دانستند که چگونه در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح رزمندگان با سلاح ایمان و تقوی مقاومت کرده و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن ضمیمه خاک دشمن شود، این گونه سخن نمی گفتند.


فرمانده سپاه عاشورا وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت را رمز پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و افزود: ملت ایران با تبعیت از ولایت که همیشه با حضور خود این حماسه را ثابت کرده اند، پشتیبان نظام اسلامی ایران هستند، چراکه بر این اصل اعتقاد دارند که وحدت حقیقی تنها حول محور ولایت محقق خواهد شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر امسال از سوی رهبری سال فرهنگ نامگذاری شده نشان از اهمیت موضوع در سطح کلان است، از این رو باید با فعالیت مضاعف در حوزه فرهنگی، نسبت به مطالبات فرهنگی رهبری نظام حساس باشیم.


سردار کریمیان با تأکید بر تشکیل جبهه متحد فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان تصریح کرد: اگر استراتژی واحد و اصولی در مقابله با جنگ نرم دشمنان نداشته باشیم و هر نهاد به صورت جزیره ای فعالیت کند، هیچ نتیجه مشخصی عاید کشور نخواهد شد، بنابراین نیازمند فعالیت را در قالب برنامه مدون با تأسی از ارزش های اسلامی هستیم.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که دشمنان نسبت به نتیجه گیری در عرصه جنگ نرم امیدوار هستند، گفت: امروز دشمن با شکست در جنگ سخت و درس عبرت آموزی ازهشت سال دفاع مقدس برنامه خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل کرده و می خواهد جوانان ما را نسبت به آموزه های دینی و فرهنگی بی تفاوت کند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات