۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۲۳۸۰۳
امام جمعه موقت بیرجند:

شایسته‌سالاری معیار انتصاب دولت برای پست‌های مختلف باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به تشدید فعالیت جناح های سیاسی مختلف در کشور، گفت: معیار انتصاب دولت برای پست های مختلف باید شایسته سالاری باشد که توجه صرف به انتصابات در جناح بندی های و اجازه جولان دادن بی رویه به جناح بندی های سیاسی زمنیه عقب ماندگی و توسعه ناهمگن کشور را فراهم می کند.
محمد علي تابعي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمد علی تابعی، امام جمعه موقت بیرجند، در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن عید قربان با بیان این که عید قربان عید تسلیم و بندگی در برابر خداوند است، گفت: تسلیم در برابر خداوند به این معنا است که انسان در تمامی عرصه های خداوند را عبادت و اطاعت کرده و تمامی دستورات دین را به صورت کامل انجام دهد.

 

وی با بیان این که مراسم حج نمایش دهنده شکوه و عظمت امت اسلامی است، گفت: این مراسم و برگزاری دعای عرفات فرصتی برای افزایش همبستگی برای امت های اسلامی است تا با همکاری هم برای همیشه دست استکبار را از دست اندازی به سرزمین های اسلامی قطع کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به این که ایران همواره با گروه های افراطی و تروریسم مخالف بوده است، گفت: ملت ایران هرگز در جناح بندی و سرکردگی آمریکا برای مبارزه با داعش وارد نخواهند شد زیرا می دانند که آمریکا از مبارزه با داعش در پی کسب منافع خود و موجه جلوه دادن تجاوز سربازان خود به کشور های اسلامی است.

 

حجت الاسلام تابعی همچنین با بیان این‌که ایران با اتکا به سرمایه های جوان خود عرصه های پیشرفت و توسعه ملی را پشت سر خواهد گذاشت، ادامه داد: اتکا به نفس امت انقلابی ایران را در تمامی تنگاها و عرصه های اقتصادی و فرهنگی کشور موفق به پیشرفت و تعالی خواهد کرد.

 

وی با اشاره به تشدید فعالیت جناح های سیاسی مختلف در کشور، گفت: معیار انتصاب دولت برای پست های مختلف باید شایسته سالاری باشد و توجه صرف به انتصابات در جناح بندی های و اجازه جولان دادن بی رویه به جناح بندی های سیاسی زمنیه عقب ماندگی و توسعه ناهمگن کشور را فراهم می کند.

 

امام جمعه موقت بیرجند افزود: دولت باید به اداره کشور توجه جدی داشته باشد که متاسفانه علی رغم توصیه های اکید مقام معظم رهبری در عرصه های فرهنگی و اقتصادی شاهد بی برنامگی هستیم که دولت باید با انتصاب افراد شایسته برای این سمت خیزش کشور را برای توسعه تسریع کند.

 

وی بر تلاش مدیران برای جذب اعتبارات و مدیریت در هزینه ها تاکید کرد، افزود: با مدیریت جهادی می توان اعتبارات پروژه ها را در جای خودش هزینه کرد.

 

حجت الاسلام تابعی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با اشاره به این که نیروی انتظامی مهم ترین نقش را در تامین امنیت اجتماعی و عمومی کشور دارد، گفت: اگر تلاش های کارکنان نیروی انتظامی نبود مردم نمی توانستند در آرامش و امنیت کامل در مکان های مختلف تردد کنند.

 

 وی با اشاره به این که این نهاد شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است، یادآورشد: مردم باید کارکنان غیور این نهاد را در اجرای درست وظایف خود کمک کند و به این نکته توجه کنند که کمک به نیروی انتظامی موجب ارتقا امنیت و نظم عمومی در جامعه می شود./968/پ201/ی 

 

ارسال نظرات