۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۲۴۶۸۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ارتقای شاخص های فرهنگی و اقتصادی در جهت توسعه جامعه ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ارتقای شاخص های فرهنگی و اقتصادی در جهت توسعه جامعه ضروری است، گفت: شاخص های اقتصادی و فرهنگی بستر رشد و توسعه جامعه هستند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز در همایش استانی فرهنگ و مدیریت جهادی که در سالن جهاد کشاورزی خرم آباد، گفت: تداوم انقلاب اسلامی نیازمند دو کلید اصلی فرهنگ و اقتصاد است .

وی با بیان این که ارتقای شاخص های فرهنگی و اقتصادی در جهت توسعه جامعه ضروری است، افزود: پیشرفت اقتصاد کشور نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، اجرا، پایش و هدایت درست و منطقی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که پایه های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی خودباوری، فرهنگ و اقتصاد است، بیان داشت: رشد و توسعه اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که اقتصاد نیاز اولیه معیشت مردم است، تأکید کرد: مسؤولان باید در جهت تحقق رشد و توسعه اقتصاد کشور و تقویت فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه عنوان داشت: مسؤولان باید توجه داشته باشند که روح مدیریت جهادی تلاش و کوشش است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که بدون توجه به اقتصاد به نقطه تعالی نمی رسیم، افزود: توجه به مسائل اقتصادی و رفع تحریم اقتصادی باید مهم ترین دغدغه مسؤولان باشد.

وی در ادامه تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را حاصل ایثار و خون شهدا دانست و عنوان داشت: تلاش برای صیانت از دستاوردهای خون شهدا وظیفه ای عمومی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن فرهنگ اسلامی، خاطرنشان کرد: بزرگ‎ترین تهدید تحریم اقتصادی و تهدید فرهنگی است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی بوده است، بیان داشت: عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای مقابله با تهدید فرهنگی مسأله ای ضروری است./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات