۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۲۵۳۰۴
هم زمان با عید غدیر صورت می گیرد؛

آیین عمامه گذاری 170 طلبه در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه امام خمینی(ر ه) اهواز با اشاره به آیین عمامه گذاری طلاب در عید غدیر خم گفت: هم زمان با این عید فرخنده و مبارک، مراسم عمامه گذاری 170 طلبه حوزه های علمیه خوزستان برگزار می شود.
آيين عمامه گذاري به دست آيت الله موسوي جزايري

حجت الاسلام رضا نعمت تبار، معاون آموزش حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آیین عمامه گذاری طلاب در عید غدیر خم، گفت: هم زمان با این عید فرخنده و مبارک، مراسم عمامه گذاری حدود 170 طلبه از حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، با بیان این که برای این طلاب از پیش، دوره هایی در شهرهای گوناگون استان خوزستان و شهرستان اهواز برگزار شده، اظهارداشت: این دوره ها به صورت یک هفته ای و فشرده برای این طلاب برگزار شده است.

وی گفت: این دوره ها شامل آموزش احکام، آشنایی با معارف، تجوید، ذی طلبگی و نماز بود که در حوزه های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام نعمت تبار با بیان این که نخستین آیین عمامه گذاری شب گذشته در مدرسه علمیه باب‌الحوائج(ع) اهواز برگزار شد، گفت: در این مراسم 9 طلبه به لباس مقدس روحانیت مشرف شدند.

معاون آموزش حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، با بیان این که امشب نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا‌ آیین عمامه گذاری در مدرسه علمیه علی‌بن ابی طالب(ع) اهواز برگزار خواهد شد، ابرازداشت: در این آیین ۱۵ نفر از طلاب ملبس می‌شوند.

وی همچنین از تشرف 16 طلبه دیگر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز به لباس مقدس روحانیت خبر داد و گفت: این آیین امشب ساعت 21 برگزار خواهد شد./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات