۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۲۷۱۳۳
به همت مؤسسه تبلیغی شهیدین صورت می‌گیرد؛

اعزام طلاب به مدارس آموزش و پرورش کرمان

خبرگزاری رسا ـ به همت مؤسسه شهیدین 86 روحانی و طلبه برادر و 30 طلبه خواهر به مدارس شهر در دهه اول محرم اعزام می شوند.
اعزام مبلغ، تبليغ اعزام مبلغ / تبليغ اعزام مبلغ به مدارس شهر کرمان

حجت الاسلام محمدعلی رنجبر دبیر مؤسسه تبلیغی زلال اندیشه شهیدین(ایرانمنش و باهنر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: طلاب و روحانیانی که بعد از فراخوان این مؤسسه برای اعزام به مدارس شهر کرمان ثبت نام کردند به مدت سه روز در مؤسسه امیر بیان آموزش دیده و بر اساس تجربه و توانمندی ها به مدارس مختلف راهنمایی و دبیرستان اعزام می شوند.

 

وی با اشاره به این که اولویت اعزام مبلغ با دبیرستان ها است، ادامه داد: 86 روحانی و طلبه برادر و 30 طلبه خواهر به مدارس شهر در دهه اول محرم اعزام می شوند به طوریکه همه دبیرستان های پسرانه شهر کرمان از وجود مبلغ بهره مند خواهند شد.

 

این استاد حوزه علمیه اداد: به علت کمبود نیرو، توانایی اعزام مبلغ به همه دبیرستان های دخترانه شهر کرمان را نداریم؛ اولویت اعزام با مدارس نخبه و تیزهوشان بوده و پس از آن اولویت اصلی با مدارس حاشیه شهر است زیرا در آن مناطق فقر فرهنگی بیشتری دیده می شود.

 

حجت الاسلام رنجبر افزود: تمرکزی ایجاد شده تا هر مبلغ دهه اول محرم را در یک دبیرستان حضور داشته باشد تا با دانش آموزان انس بگیرد زیرا این گونه تبلیغ بهتر پاسخ می دهد.

 

وی با اشاره به این که مدارس مناطق مرفه شهر کرمان اشتیاق بیشتر به جذب مبلغ دارند؛ گفت: در محرم امسال سامانه پیامکی پاسخ گویی به مسائل شرعی با طور آزمایشی راه اندازی خواهد شد تا توسط 4 کارشناس و 1 سرکارشناس به سؤالات شرعی دانش آموزان ظرف مدت 24 ساعت پاسخ دهد؛ بعد از گذر از مرحله آزمایشی، این سامانه برای عموم مردم کرمان در دسترس خواهد بود./9704/ت302/ب4

ارسال نظرات