۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۲۷۱۷۲

پیام تسلیت جامعه روحانیت شیراز در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

خبرگزاری رسا ـ‌ جامعه روحانیت شیراز در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی پیام تسلیتی صادر کرد.
جامعه روحانيت شيراز

 به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، جامعه روحانیت شیراز در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی پیام تسلیتی صادر کرد، بر اساس این گزارش، متن این پیام بدین شرح است:

"اذا مات العالم انثلم فی الاسلام ثلمه و لایسد ها شیء الی یوم القیامه"

ضایعه در گذشت عالم عامل حضرت آیت الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی دبیر کل محترم جامعه روحانیت مبارز تهران و ریاست معزز مجلس خبرگان رهبری ثلمه ای جبران ناپذیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه است.

ایشان از مبارزین انقلابی در دوران استبداد طاغوت ستم‌شاهی بود که بارها دستگیر و شکنجه و زندانی گردید اما هیچ‌گاه از آرمان‌های اصیل انقلاب عقب نشینی نکرد.

این عالم مجاهد در محضر بزرگانی همچون امام خمینی (ره) و آیات عظام گلپایگانی و بروجردی(قدس الله نفسهما الزکیه) پرورش یافت و با تدریس در حوزه علمیه تهران و مدیریت و تدریس در دانشگاه بزرگ امام صادق (ع) شاگردان بسیاری را پرورش داد که هر کدام منشأ اثرهای بسیار بوده و خواهند بود

جامعه روحانیت شیراز درگذشت این فقیه ربانی مجاهد را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل ا... تعالی فرجه )، مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)  و حوزه‌های علمیه، علماء، ‌فضلا، طلاب به خصوص بیت شریف معظم له تسلیت عرض نموده، علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان  را از خداوند متعال مسئلت می نماید./919/د102/ن

ارسال نظرات