۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۲۲۷۴۲۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

ایستادگی ملت ایران سبب خنثی سازی توطئه نظام سلطه شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: مردم ما در مقابل استکبار جهانی ایستادند تا توطئه ها و دسیسه های ابر قدرت ها را خنثی کرده و سیلی محکمی به ایادی استکباری زدند تا درس عبرتی برای همیشه باشد.
استکبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حاجی زاده،استاد حوزه علمیه، شب گذشته در دیدار مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور با خانواده شهید عرضه مبارزه با مواد مخدر، حمزه حاجی زاده با اشاره به این که تاکید شهدا بر حفظ فرهنگ عاشورایی بوده است، گفت: شهدای عزیز ما با الگو گرفتن از حضرت امام حسین(ع) و با تبعیت از امام عزیزشان برای حفظ نظام به شهادت رسیدند.

 

وی با اشاره به این که حضور مدیران در جمع خانواده های شهدا یک نوع تکریم است،بیان داشت: سرکشی به این خانواده ها که دل شکسته هستند یک نوع دلداری و امید دادن بوده که جای قدردانی دارد.

 

امام جمعه بندپی غربی بابل بر ادامه راه و آرمان های شهدا تاکید کرد و افزود: همه مسؤولان و مردم کشور باید خود را مدیون رشادت های شهدا بدانند و در سرکشی به خانواده های شهدا کوتاهی نکنند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که ترویج فرهنگ شهادت و حمایت از خانواده‌های شهدا از وظایف مسؤولان است، خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده‌ها شهدا شاید به گونه‌ای اقتدا کردن به امیرالمؤمنان(ع) باشد و برای ادامه خدمت‌رسانی به ما خادمان مردم انرژی مضاعفی ایجاد کند.

 

برادر شهید حاجی زاده، گفت:  تجلیل از خانواده‌های شهدا باید همواره در کانون توجه و عنایت تمام ملت قرار داشته و پیگیری شود و ما به عنوان خدمتگزار مردم بیشتر از هرکسی باید در سرکشی و دلجویی از این خانواده ها پیش‌قدم باشیم.

 

استاد حوزه علمیه افزود: مردم ما در مقابل استکبار جهانی ایستادند تا توطئه ها و دسیسه های ابر قدرت ها را خنثی کرده و سیلی محکمی به ایادی استکباری زدند تا درس عبرتی برای همیشه باشد.

 

امام جمعه بندپی غربی بابل با تاکید بر این که امروزه جمهوری اسلامی ایران دارای امنیت کامل، رفاه و آسایش است، گفت: این مهم ارزنده و گرانقدر را مرهون و مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم.

 

وی با بیان این که باب شهادت و فداکاری هنوز باز است، بیان داشت: آمار شهدا به هر میزان که باشد به چشم می آید که این باعث افتخار بوده زیرا یک حرکت عظیم اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر این که وجود یک شهید در استان و شهر یک موج و حرکت درست می کند، تصریح کرد: هنگامی که شهدای گمنام بعد از سال ها وارد کشور می شوند یک طوفان در کشور ایجاد کرده که این نشان می دهد شهدا زنده هستند.

 

غلامحسین شفیع زاده، فرماندار ویژه شهرستان آمل در این دیدار، گفت: رواج مصرف مواد مخدر در جامعه از روش های دشمنان در جنگ نرم است که همگان باید مراقب باشند.

 

معاون استاندار مازندران، تصریح کرد: بهترین راه مبارزه این بوده که مردم و مسؤولان با جدیت نسبت به آگاه سازی و آموزش جوانان و دیگر افراد جامعه از خطرات و پیامدهای این پدیده شوم اقدام کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات