۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۲۸۶۹۲
22 آبان ماه؛

چهارمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت خوزستان برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت خوزستان در 22 آبان ماه برگزار می‎شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

عباس حیدری، مسؤول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری چهارمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت خوزستان خبرداد و اظهارداشت: ولایت و رهبری، ایثار و شهادت دو محور اصلی این همایش است.

 

مسؤول روابط عمومی ارشاد اسلامی خوزستان هدف از برگزاری جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت را گسترش فرهنگ ولایی و شهادت در در جامعه دانست و بیان‌‎داشت: تلاش در جهت شناخت ویژگی‎های شخصیتی، علمی و مذهبی امام راحل و رهبر معظم انقلاب از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

حیدری با بیان این که چهارمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت خوزستان در شهرستان ولایتمدار شادگان برگزار خواهد شد، ابرازداشت: از همه شاعران و ادیبان استان خوزستان برای شرکت در این جشنواره باشکوه دعوت می‎شود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که شاعران و علاقه‎مندان می‎توانند در هر بخش از موضوعات جشنواره، 5 اثر به زبان عربی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: شاعران و علاقهمندان باید آثار خود را به صورت تایپ شده و در سه نسخه به نشانی شادگان، خیابان 15 شرقی، روبروی پارک شهربازی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

 

مسؤول روابط عمومی ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که شاعران علاقه مند به شرکت در جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت باید بخش‎های مورد نظر خود را برای شرکت در جشنواره مشخص کنند، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شادگان تا 11 آبان ماه سال جاری است.

 

حیدری در پایان با بیان این که چهارمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت خوزستان  در 22 آبان ماه برگزار خواهد شد، گفت: به هر سه نفر برتر در هر بخش جشنواره یک لوح تقدیر و هدایای نقدی تعلق خواهد گرفت./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات