۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۲۲۸۷۷۴
رییس اداره اوقاف آمل:

حرکت در مسیر رهبری زمینه ساز شکوفایی و پویایی نظام است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف آمل با تاکید بر این که اختلاف و سستی مانع پیشرفت می شود، گفت: حرکت در مسیری که رهبری نظام تعیین می کنند زمینه شکوفایی و پویایی نظلام را فراهم می کند.
رييس اوقاف آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل، شب گذشته در سوگواره بصیرت عاشورایی در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل، گفت: انسان باید در عمل پیرو تعالیم والای دینی باشد و صرف ادعای اطاعت کافی نخواهد بود.

 

وی با بیان این که آن هایی که در صحنه های نزاع آب به آسیاب دشمن می ریزند ایمان به خدا ندارند، بیان داشت: ما اگر شکستی بخوریم خدا را مقصر می کنیم و نباید شکست ها و ضعف های خود را گردن انقلاب و خدا بگذاریم.

 

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به این که ولایت فقیه هم می گوید ما را کمک کنید، تصریح کرد: تا آخر ماندن مهم بوده و صبر در کنار ولایت و ایستادگی اهمیت دارد که باید به آن توجه شود.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با تاکید بر این که اختلاف و سستی مانع پیشرفت می شود، ادامه داد: رهبری گردنه های مختلفی را به جامعه نشان می دهد که اگر آن ها را رها کنیم شکست می خوریم و هر جایی که در انقلاب شکست خوردیم به سبب آن بود که ولایت امر کرده ولی ما آن را رها کرده و تا آخر نایستادیم.

 

وی با بیان این که احساس مسؤولیت در مقابل امام ما را از تمام گردنه های خطرناک می تواند به پیروزی برساند، گفت: احساس مسؤولیت در زمان امام حسین(ع) بوده که از طفل شیرخواره تا پیرمرد در این عرصه تلاش کردند.

 

حجت الاسلام علیخانی افزود: خیلی وقت ها شیطان می خواهد ما را فریب دهد که باید مراقب باشیم تا فریب نقشه های شوم آن را نخوریم.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با اشاره به این که همه بزرگواری حضرت عباس(ع) به ولایت شناسی و ولایت مداری ایشان بوده است، گفت: اگر حضرت عباس(ع) برادر امام حسین(ع) هم نبود، اما حضرت ام البنین او را به نحوی شایسته تربیت کرد که باید تلاش کنیم فرزندان خود را ولایی تربیت کنیم.

 

وی با بیان این که تا قانون امربه معروف و نهی از منکر تصویب می شود بر علیه آن مطلب می نویسند، بیان داشت: فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر بسیار مهم بوده که باید در راستای تحقق آن تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام علیخانی با تاکید بر این که تشکیل ستاد بحران معنوی در جامعه یک ضرورت است، تصریح کرد: باید گوشه ای از فرهنگ جامعه را گرفته و به اندازه قدرت خود کار کنیم که باید روزی پاسخگو باشیم.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با اشاره به این که باید به دنبال امنیت اخلاقی بوده و تنها نباید به دنبال امنیت اقتصادی و سیاسی باشیم، گفت: آن گونه که به دنبال کارهای عمرانی و ساخت و سازها هستیم باید برای فرهنگ هم کار کنیم و بدانیم در هر قشری قرار هستیم مسؤولیت داریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات